• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Anonymgbg

Så här ser de ut. 2/7 e kvällskiss o 3 o 4 med morgon kiss. Antagligen en kemisk graviditet. 3 o 4 ser lika ut i verkligheten. Tror att ägget fäste på äl + 9 och mensen va beräknad till äl+11 vilket innebär att bim va 30/6 då ja har kort cykel.

• beme
    Passar på att hoppa in här jag med nu, 45 sidor in på den här tråden, men hey, bättre sent än aldrig väl?! Flört

Hade ÄL 29/6, BIM är den 14/7 - första försöket, första barnet. 
    "Once you become fearless, life becomes limitless"
  • Amanda87

Har varit utomlands nu några dagar och hoppats på att tiden skulle gå snabbt men icke :p . Har inte alls koll på min mens och inte heller bim sedan jag fick barn förra året. Fick något utslag på ÄL-stickor vid midsommar.

Sista mensens första dag var den 14 juni. Så jag tänker att jag borde kunna göra ett test snart.. nu är det 8-9 dagar sedan.

Stort grattis till er som plussat! Vilken lycka! Har ni berättat för era partners? Hur sa ni? :D

• Ungmensäker

Fick mens idag så då vet jag det iallafall! Synd bara att det ska dröja 16 dagar så man blir helt galen ????

• Isvattenis
    HoppasPåEnTill skrev 2017-07-04 10:27:32 följande:

Hoppar över hit. Vet inte om jag missat ÄL eller om den bara inte varit än. Testar ett par dagar till i alla fall.

Känner väl ingen ditt namn från föregående trådar.

Jag fick mitt efterlängtade plus igår så nu håller jag tummarna för dig. :)
  • Annika79

Hänger med här!

BIM borde vara runt 12-13/7, men är väldigt osäker. Jag fick barn i juni 2016 och ammar fortfarande mycket så min mens har inte hunnit bli regelbunden än. Detta är första försöket.

• Sommaren12
    beme skrev 2017-07-04 12:10:06 följande:
    Passar på att hoppa in här jag med nu, 45 sidor in på den här tråden, men hey, bättre sent än aldrig väl?! Flört

Hade ÄL 29/6, BIM är den 14/7 - första försöket, första barnet. 
    Annika79 skrev 2017-07-04 12:25:25 följande:

Hänger med här!

BIM borde vara runt 12-13/7, men är väldigt osäker. Jag fick barn i juni 2016 och ammar fortfarande mycket så min mens har inte hunnit bli regelbunden än. Detta är första försöket.

Välkomna! :)

• Anonymgbg

Räknade ut att de bara e 13-14 dagar sen ÄL kan de påverka att testen är så svaga? Ska ta ett till i eftermiddag och har beställt hem fler stickor och ett digitalt test.

• Sommaren12
    Anonymgbg skrev 2017-07-04 14:54:34 följande:

Räknade ut att de bara e 13-14 dagar sen ÄL kan de påverka att testen är så svaga? Ska ta ett till i eftermiddag och har beställt hem fler stickor och ett digitalt test.

Det kan det säkert. Med mitt första barn testade jag på bim och fick negativt. På bim+1 fick jag plusset. 
  • Anjav8

2 dagar kvar till BIM, har haft en liten blödning i trosorna.. är det mensen som är på g eller kan det vara en nidblödning? Kom pyttelite när jag torkade mig nyss.. någon med erfarenhet?

Så less på alla frågor och känningar efter symptom.

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017