• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • miimee
    Anonymgbg skrev 2017-07-03 08:38:45 följande:
    Bim va i fredags men jag har kort cykel. 24-25 dagar bara. Kanske får slå till på ett digitalt test då. E rädd bara att de fäst sig men inte växer därför de inte blir någon stegring.
    Ah, kanske var denna cykel utöver det vanliga också med senare äl :)
    Ja, men det är nog enklast och ger mer ro att se svart på vitt på digitalt. Sen att du kan köpa ett till någon vecka senare för att se om den ökat.
    Jag ska ta ett nytt digitalt till helgen tänker jag och hoppas öka veckorna.
  • Isvattenis
    Anonymgbg skrev 2017-07-03 07:15:47 följande:

Dom blir ju inte starkare detta är ju ändå testlagret som man kan testa tidigt med.

Jag tycker ändå att de är en liten stegring?
  • oONinniOo
    Anonymgbg skrev 2017-07-03 07:15:47 följande:

Dom blir ju inte starkare detta är ju ändå testlagret som man kan testa tidigt med.

I det här läget är det omöjligt att säga åt vilket håll det går. Det kan bli starkare om någon dag och vissa få får bara svagt och det ändå går bra. Eller så är det en kemisk graviditet. Håller tummarna att det bara är lite segt i starten och blir ett starkare plus snart.
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Isvattenis

OBS ägglossningstest.

Då mina grav test inte kommit tog jag de här ägglossningstest imorse på BIM

Någon ned erfarenhet?

• Anonymgbg

Nu kom dock lite rosa på pappret när jag torkade mig när jag vart på toa så mitt hopp e nog ute. Bara på det igen nästa månad

• Rut86

Jag använder app men även använt äl test några månader. Om jag bara förlitat mig på appen hade jag missat äl som visat sig vara några dagar senare än appen beräknar. Nu när jag vet vilken dag i cykeln äl brukar vara har jag pausat med testen. Kanske är dumt, brukar äl "flytta sig"?

Ngn får gärna lägga till mig i listan, bim 16/7.

• oONinniOo
    Anonymgbg skrev 2017-07-03 08:55:50 följande:

Nu kom dock lite rosa på pappret när jag torkade mig när jag vart på toa så mitt hopp e nog ute. Bara på det igen nästa månad

Vad tråkigt! Känner med dig. Har fått sådär några gånger nu sen vi började försöka i januari.. Håller tummarna att nästa försök är er tur istället.
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Anonymgbg
    oONinniOo skrev 2017-07-03 09:20:41 följande:
    Vad tråkigt! Känner med dig. Har fått sådär några gånger nu sen vi började försöka i januari.. Håller tummarna att nästa försök är er tur istället.
    Tack. Detta va bara tredje försöket men e ju så segt att vänta när man helst vill att de ska ta sig direkt liksom.
  • Felicia1022

Det översta testet är från igår eftermiddag och understa från idag på morgonen. Gårdagens är enligt mina ögon positivt & dagens negativt? Ingen tydlig stregring iaf :(

BIM 6/7
  • Sommaren12
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 09:25:24 följande:

Det översta testet är från igår eftermiddag och understa från idag på morgonen. Gårdagens är enligt mina ögon positivt & dagens negativt? Ingen tydlig stregring iaf :(

Jag ser med på det tidigare testet men inte dagens. Men du hade väl ett par dagar kvar till bim? Hade jag varit du hade jag försökt vänta in det och tagit ett digitalt test då. Håller tummarna!
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017