• typ89

För oss med bim JULI 2017

Hänger lite i tråden här med...Trodde bim skulle bli 7/7 men äl verkar bli sen denna gång. Tempar och än inget iallafall. Segt när man aldrig vet när den kommer...

• typ89

Går och velar om jag kan börja smörja med progesterall än.... Om jag lägger in samma temp imorgon som idag sätter ff ut äl till den 20 onde. Men har inte fått vita lotionflytningar än som jag brukar få. Fast känns mer som efter äl i kroppen eller att äl inte blir alls. Tror ni man vågar börja smörja imorgon?

• typ89

FF satte ut äl till 28/6 så bim bli 11/12 juli. Känner som träningsvärk långt ner i magen och har mått illa idag. Vet att det är omöjligt att få symtom så tidigt. Kanske kan vara biverkningar av progesterall?

• typ89
    Anonymgbg skrev 2017-07-02 19:15:43 följande:

Ja vågar nog tyvärr inte tro att de är något då de inte skett någon stegring. Borde hänt en del på två dagar :(

Ja det syns ju lite mer. Är det nya morgon kiss? Pröva att ta både morgon och kväll imorgon kanske och se? Kanske är starkare en annan tid på dagen. Hoppas!
  • typ89
    Anonymgbg skrev 2017-07-02 19:37:23 följande:

De e tagna på eftermiddagen typ 2 timmar efter senaste Kisseriet. Ska testa imon bitti igen e de samma då så väntar jag några dagar innan jag testar igen.

Oke. 2 timmar är ju inte länge, hoppas de syns bättre med morgon kiss.
  • typ89

[quote=77815895][quote-nick]Krullet89 skrev 2017-07-06 06:33:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis!!! Va härligt!

• typ89
    MollyBuz skrev 2017-07-07 15:48:06 följande:

Började ju blöda i förrgår efter mina svaga test. Men nu har de börjat avta redan. Känns som lite kort tid att ha tidigt missfall? Min vanliga mens är väldigt riklig och i 5 dagar. Nu har jag blödigt i 2 dagar varav 1 dag med mkt bara. E de normalt?

Testa igen och se om det minskar eller ökar. Det måste inte vara missfall! Vid mina missfall har jag blödit väldigt mycket. Trots att det ena var vid bim.
  • typ89

Bim -5 här med enligt FF. Men tror inte det blev nåt, tempen har börjat dala och tappen sitter lågt och känns som vid mens:/

har tagit de ganska lugnt ett tag men idag blev jag ledsen fastän jag vet att de finns många som aldrig ens får ett barn. Känner mej dum och girig men vill så gärna få ett syskon....

• typ89
    Tumvante skrev 2017-07-07 22:18:09 följande:

Biokemisk grav? Är det inte när det från början är en dålig grav...?

Jag fick svagt plus i maj (1 dag efter bim), sen kom mensen 4 dagar senare. Blodprov bekräftade att jag hade hcg i kroppen... Och fick senaste bekräftat att det gått ur kroppen.

I juni plussade jag igen (BIM -4) Svaga test tills jag började blöda på typ bim+7... Igen med hcg bevisat på blodprov...

Och nu... Provat vi igen... Tre turer med plus som slutat illa...Vill också ha syskon nu!

På gyn har dom bara kallat det tidigt missfall för mej.Har aldrig hört ordet kemisk graviditet någonannanstans än på fl.

Men så kan det ju vara, att det är dåligt från början. Jag har endometrios och en av gångerna sa dom att jag har högre risk att få missfall igen pga det.

Tråkigt att det blivit så flera gånger, hoppas på bättre tur för er nästa gång!
  • typ89

Här dundrade mensen in på äl + 10. Kände det på mej. Trist verkar som min lutealfas är olika varje månad, så konstigt :/

Kul ändå att se att massa har plussat!

• typ89
    Jooosen skrev 2017-07-08 17:30:44 följande:

Jag har alltid en cykel på 28 dagar.men äl kan variera mellan typ dag 15-17. Kan man ha olika lång lutealfas? Känns som man läser att den alltid är densamma? Vet nån ?

Lutealfasen ska väl vara konstant? Någon annan kanske vet mer?

Men jag har tempat och använt fertilitetsmonitor och får mellan 9-13 dagar lutealfas. Tempen borde ju verkligen stämma om nu monitorn har fel. (Min äl varierar oxå flera dagar.)
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017