• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • DragonWoman
    DragonWoman skrev 2017-05-15 11:44:09 följande:

Hej. Hoppar in här beräknad ägglossning 1 juni och Bim 15 juni. Försök 3 efter missfall i februari.

Eftersom mensen dök upp idag blev det nån ändring enligt appen. Beräknad ägglossning 28/5 och Bim 13/6 isf. Nåja, kommer hålla koll med ägglossningstest iaf får inte glömma rosenrot ikväll med. Hade tänkt börja tempa men förkylning med feber tror jag inte ger bra resultat?
  • typ89

Jag hoppar in från maj tråden. 5 försöket till barn nummer 2..Ångrar att vi inte började tidigare med tanke på att det skulle kunna ta lång tid och vill ha syskon nära i ålder. Om det tar sig denna gången blir bf samma dag som sonens 2 års dag:) bim blir ca 11/6.

• Tumvante
    Lillafisfia skrev 2017-05-16 15:42:36 följande:

Då jag håller på att bli helt knäpp blir det nu Familjelivsförbud för mig ett tag framöver.... Jag måste fokusera på mig, ta hand om kroppen och ta bort all stress jag kan! Kanske kommer tillbaka runt BIM i juni om det känns som jag vill och behöver! Älskar ju FL men man läser ibland för mycket och blir snurrig av all info!! Må gott och jag hoppa spå många fina plus!!

Förstår... man blir stressad av att månad efter månad hoppa in i nya trådar i hopp om att det äntligen ska bli ens egna tur...

Lycka till och hoppas du återkommer med det efterlängtade plusset!
  • Hejhejhejilc

Jag är bara på dag 8 i cykeln, kör ni varannan dag samt lite oftare kring äl-dagen eller hur tänker ni? :)

• Thisdream

Bim idag och mensen kom som brev på posten :/ så följer er gärna här !:)

Detta var första försöket efter mitt x/mola i okt med akut operation av brusten äggledare :(.. jag har ingen aning om det kommer bli svårare för mig att bli gravid nu med endast en äggledare men jag håller mina tummar ????.. sonen på 3 tjatar om ett syskon nu hehe.

Jag har bim 13 juni och äl runt 30 maj. ( om detta nu stämmer, ska testa med äl tester för första gången för att få koll på äl nu efter operationen)..

• Freya18

Hej på er! Hoppar över hit från ännu en månadstråd. Jag hoppas att ett guldägg lossnar denna gång! :) Håller tummarna hårdare än någonsin.

ÄL 1/6. BIM 15/6.

• geranium86

Min mens kom idag. Beräknad ÄL 1/6 och beräknad BIM 13/6. Hoppas verkligen det är vår tur nu. Det är verkligen oerhört nedslående att få mensen när man hoppas på ett plus :(

• Freya18
    Längtanefterdig skrev 2017-05-18 18:15:12 följande:

Nu är strecket till och med starkare än kontrollstrecket Skrattande Ovitrelle tagen!

Vad bra! Glad Härligt och få så där starkt test.
Svar på tråden BIM Juni 2017