Inlägg från: geranium86 |Visa alla inlägg
  • geranium86

BIM Juni 2017

Hoppar in här jag med. Fått negativt på clearblue digitalt idag så nu väntar jag bara in mensen här i veckan. Enligt appen är nästa BIM den 17/6.

Vi är inne på vårt andra försök med barn nummer tre nu. Båda de första barnen tog sig på första försöket så jag känner mig helt nedslagen och har lite tappat hoppet. Men förhoppningsvis känns det bättre när vi kommit en bit in i nästa cykel.

• geranium86

Min mens kom idag. Beräknad ÄL 1/6 och beräknad BIM 13/6. Hoppas verkligen det är vår tur nu. Det är verkligen oerhört nedslående att få mensen när man hoppas på ett plus :(

• geranium86
    malin0313 skrev 2017-05-19 09:00:39 följande:

Hej. Hoppar in här jag med.

Äl tror jag var 17-18 maj. Bim början på juni.

Första försöket med andra barnet!

Har haft en mens efter jag slutat amma. Hoppas inte på mer än så ;)

Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..

Jag kände inte heller av ägglossningen innan jag fick barn, men nu känner jag den tydligt. Nästan ännu mer efter barn två.
  • geranium86
    malin0313 skrev 2017-05-20 01:02:12 följande:
    Oj ännu värre efter barn två? Påverkas du något av det? Det jag kände nu var absolut hanterbart och jag kunde leva på som vanligt. Skönt det iaf!
    Jag har rätt ont, men det går ju som tur är över rätt fort.
  • geranium86

Jag är nu på CD11 och vi har sex varannan dag. Förväntar mig ägglossning kring CD16. Åh, vad jag hoppas att det tar sig den här månaden!!

Svar på tråden BIM Juni 2017