Inlägg från: Thisdream |Visa alla inlägg
  • Thisdream

BIM Juni 2017

Bim idag och mensen kom som brev på posten :/ så följer er gärna här !:)

Detta var första försöket efter mitt x/mola i okt med akut operation av brusten äggledare :(.. jag har ingen aning om det kommer bli svårare för mig att bli gravid nu med endast en äggledare men jag håller mina tummar ????.. sonen på 3 tjatar om ett syskon nu hehe.

Jag har bim 13 juni och äl runt 30 maj. ( om detta nu stämmer, ska testa med äl tester för första gången för att få koll på äl nu efter operationen)..

• Thisdream

Är de någon mer som har ilningar eller svag smärta i äggledarna typ?????.. känns precis som innan äl eller mens men har precis haft äl för typ 4 dagar sedan och de är ett bra tag till bim ????.. mår jätte lustigt i kroppen. . Så trött att jag mår illa.. vilket jag iofs börjar görs om kvällarna ????

• Thisdream
    Sofiamy skrev 2017-06-02 16:40:36 följande:

Jag mår konstant dåligt från ÄL till BIM.... Det är så individuellt så jag upplever att det är så svårt att jämföra med andra. Tiden mellan ÄL och BIM är en enda lång tid av frustration tycker jag :)

Okej dåså.. jag har faktiskt aldrig känt något efter äl osv.. förr kände jag aldrig av äl men efter sonen blev de att jag började känna lite.. men denna månaden är den enda jag känt mig lustig så att jag reagerat på de :/ hoppas inte det är sjukdom bara eller nåt ????
  • Thisdream

Äl +4 idag.. kände inget alls med sonen men igår kväll fick jag ont i magen, så pass att jag besvarades av de och ville åka hem när vi var iväg. . Idag är de lika dant.. hugger till och molar sig i tjej magen och jag känner mig svullen :(.. även tjocka vita flytningar idag.. de har jag aldrig haft innan ? Vad kan de bero på ?. Bör jag vara orolig ?

• Thisdream

Mitt magont har suttit i sen i lördagskvöll och sitter kvar än.. Jag undrar vad detta kan vara :/ är bara på äl +5 .. min sambo tyckte jag skulle ringa gyn eller vårdcentral då jag hade så himla ont vissa stunder igår ?. Vad tror ni ?. Kan man ha ont så pass tidigt ?. Kan de vara ägget som försöker fästa ?. Med sonen kände jag ingenting sånt innan jag plussat.. :/ jösses.

• Thisdream

Jag var inne igår på gyn pga ont i magen. . Eftersom jag haft utomkveds ville dom kolla mig.. även om jag sa att de omöjligt kan synas nått på varken grav test eller vul då jag va på äl +5 igår.. men dom sa lugnt och fint att jag inte är gravid o lycka till nästa månad för dom kunde inte se nått.. men jag anser fortfarande att de är för tidigt att avgöra.. man kan väl omöjligt se nått så tidigt ? Och urinen jag lämnade va bara 40 min då jag var så extremt kiss nödig innan jag åkte in så jag var tvungen att kissa innan.. :/

• Thisdream
    Freya18 skrev 2017-06-06 12:59:28 följande:

Låter konstigt att dom säger så. Man kan ju inte se om ägget har fäst så tidigt. Kunde dom se hur tjock slemhinnan var?

Hon sa inget om de utan sa att livmodern såg bra ut bara.. när jag frågade blev hon lite irriterad och svarade att huvudsaken är att det inte är nått allvarligt. Och ja de har hon rätt i. Så jag fick aldrig svar på de tyvärr :/
  • Thisdream
    Freya18 skrev 2017-06-06 18:32:19 följande:

Okej. Men vi får hoppas på att det tar sig ändå. Håller tummarna! :)

Ja de gör vi :).. hehe.. nu för en stund sedan va de som ett "knäpp" och så försvann smärtan och den svullna känslan minskade :O .. helt sjukt, precis som något legat i kläm. .. hoppas smärtan håller sig borta nu haha. :)
  • Thisdream

För någon timme sedan fick jag ont i/bakom naveln ?:O när jag sträcker på mig så känns de som att de drar i naveln och neråt ?:O .. äl +8 och bim -6... någon som vet vad detta kan va ?..

Svar på tråden BIM Juni 2017