• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Hejhejhejilc
    Längtanefterdig skrev 2017-05-15 09:48:51 följande:
    Aa, jag har pco-äggstockar och behöver letrozol för att få bra äggblåsa. Sen har jag tagit ovitrelle för att säkerställa ägglossningen :)
    Okej, vi får väl försöka några ggr till då jag förut lyckas få äl, men funkar det inte på några ggr så kanske jag ringer och får komma på ett besök och ev få letrozol utskrivet!
  • Lillafisfia

Började blöda lite idag en dag innan BIM, trots två svagt positiva test... Fick mf i april och nu då, tydligen ett tidigt mf... Jävligt nere och less på kroppen men det är väl bara att börja om, igen, på nått sätt orkar man ju! ÄL 29/5 och BIM 13/6

• bananahpie

Vi med! Första försöket blir till juni, har en son som är 3 år. Enligt äl uträknare ska jag ha äl 1 juni men har oregelbunden mens och dom senaste 3 månaderna har jag fått mensen den 18e, men brukar känna av äl pga värk i ena sidan av magen. Lycka till allihop!

• LillaAw

Jag är gärna med! Andra försöket till första barnet. BIM runt 6 juni :)

• Tumvante

ÄL i slutet av månaden, försökt i snart ett halvår med syskon till min 1.5 åring. MA 20 mars, och efter negativa test, fick jag plötsligt svaga plus, följt av blödning i dag... så vad som händer vet jag inte, men väntar resultat från blodprov och tar nytt torsdag och hoppas att där ej är rester kvar. Vill så gärna att det lyckas nu.

Lycka till alla ni andra. Vill så gärna ha en bebis i februari -18 nu!

• Lewaize

2 försöket med första barnet :) Har inte fått mens i maj än men beräknad imån.

Nästa ÄL 28-29/5 BIM 12-13/6. Lycka till allesammans :)

• hannap90

Jag hoppar gärna in här jag med :) fick mens idag! Försöker få barn nummer 2. Beräknad äl är runt 4 juni och bim 19 juni. Så hoppas hoppas på en februaribebis!!

• geranium86

Hoppar in här jag med. Fått negativt på clearblue digitalt idag så nu väntar jag bara in mensen här i veckan. Enligt appen är nästa BIM den 17/6.

Vi är inne på vårt andra försök med barn nummer tre nu. Båda de första barnen tog sig på första försöket så jag känner mig helt nedslagen och har lite tappat hoppet. Men förhoppningsvis känns det bättre när vi kommit en bit in i nästa cykel.

• Hejhejhejilc

Nu är min mens helt slut, mycket långdragen denna gång, rosa flytningar sista dagen. Men alltså denna molvärk? Har samma värk jag brukar ha innan mens, blir irriterade och undrar vad som spökar, nu vill vi ju att detta ska bli en bra cykel med äl :)

• Lillafisfia
    Då jag håller på att bli helt knäpp blir det nu Familjelivsförbud för mig ett tag framöver.... Jag måste fokusera på mig, ta hand om kroppen och ta bort all stress jag kan! Kanske kommer tillbaka runt BIM i juni om det känns som jag vill och behöver! Älskar ju FL men man läser ibland för mycket och blir snurrig av all info!! Må gott och jag hoppa spå många fina plus!!
Svar på tråden BIM Juni 2017