• Anonym (Sophia)

Vad bojkottar du?

Vad bojkottar du och varför?

Vilka föremål/företeelser/företag/annat vägrar du betala för eller ha att göra med? Och vad är anledningen?

Själv skulle jag t.ex. ALDRIG någonsin gå på zoo/cirkus/djurpark igen i mitt liv, eftersom jag anser att djuren inte behandlas så väl som de förtjänar. Det är inte okej att gå och glo på inburade djur, i mitt tycke. Sådana verksamheter vill jag absolut inte vara med och finansiera.

• Svar på tråden Vad bojkottar du?
  • kvarnfot
    Anonym (N) skrev 2017-05-14 21:04:30 följande:
    Undviker veganer? :O varför det?

I övrigt ser min lista ut som din + skulle aldrig gå på zoo
    Förmodligen för att dessa så ofta är ganska inskränkta....

Bojkottar själv veganer och feminister av den tyngre typen.
    Bojkottar även att handla i Gbg pga vägtullarna som inte har tagits bort trots folkomröstning.
  • Anonym (..)

RFSU-produkter då jag inte delar deras syn på sex och hur det ska tryckas upp i våra barns ansikten genom t.ex. skolväsendet och public service. Tycker att den lobbyorganisationen får överdrivet mycket statligt stöd ändå och inte ska ha miljarder i intäkter från försäljning av produkter. Självklart bra affärsidé att pervertera småbarn så tidigt som möjligt och sedan casha in multum när de som tonåringar spenderar sina månadspengar på deras kondomer, gravtester och sexleksaker. 

• Anonym (Maria)

Rökare
    Facebook
    Flashback
    Dokusåpor
    Lokaltrafiken
    Krogen

• Anonym (Sophia)

Spännande att höra!

Fortsätt gärna dela med er.

• 8295
    Anonym (Grodan) skrev 2017-05-15 07:32:02 följande:

Löjligt, så du går omkring och kräks på barn som du anser har fel kläder?

Absolut... besöker förskolan ett kvarter bort för att hålla koll så det inte finns minsta uns av könsnorm där.
  • nevermind

Jag bojkottar också djurparker och liknande. Usch fy och blä!

Vägrar djur i bur på hemmaplan också, som kaniner och hamstrar etc. Fattar inte hur folk tänker när de låter sina barn ha såna husdjur. Så sorgligt.

Bojkotttar utländskt kött och ägg som inte är från frigående höns utomhus.

• nevermind
    Anonym (Grodan) skrev 2017-05-14 18:53:20 följande:
    Som är så gulliga... rosa flickor och ljusblåa pojkar. {#emotions_dlg.flower}
    Urrk... Jag bojkottar också det.
Svar på tråden Vad bojkottar du?