Nykär15 skrev 2017-10-26 10:22:36 följande:
Vilka fina magar ni har! <3
Jag har haft riktigt mycket sammandragningar, nån enstaka gör mer ont. Vecka 33+4 nu, men de oroar mig inte. Min livmoder börjar träna tidigt :) vart så med de andra två med. Med sonen hade jag riktigt onda förvärkar sista tre veckorna. Nu jobbar jag 50% och kände redan igår att jag hade färre nu när jag kan vila mer, sov hela em :)
Här är min bula igår :)
Så fin bula <3
Ja det är guld värt att få ta det lite lugnare. Borde vara självklart att få vila den sista tiden för de som behöver.
_Lini skrev 2017-10-26 07:36:09 följande:
Åh vi är i samma vecka princess77! :) härlig bild!
Jag har en fråga, jag bytte jobb och hade dåligt samvete när jag planerade föräldraledigheten gentemot min arbetsgivare och la in föräldraledighet bara 3 dagar innan bf.
Nu sover jag sjukt dåligt, har foglossning så jag knappt kan sitta och lågt blodtryck så jag är yr. Jag funderar på om jag eventuellt kan bli sjukskriven?
Men jag har i princip aldrig kontaktat vårdcentralen så hur gör man och vad säger man? Börjar jag prata med bm och hon hänvisar mig vidare?
Jag skulle ringa bm så kanske du kan få tid hos läkaren på mvc. Säkert mer lyhörda där än på vc. :)