Nykär15 skrev 2017-12-05 20:50:14 följande:
Hoppas du är inne och föder nu! <3
Ha ha, här ligger jag hemma i sängen med samma onda sammandragningar :P
Var inne i dag o de vill sätta igång mig. Jag känner mig lite tveksam så vi kompromisssde. Om inget har hänt på torsdag får de sätta igång genom att ta hinnorna.
Jag har ju tydligen för mycket vatten o det ligger som en ficka framför huvudet, vilket antagligen gör att det inte sätter fart ordentligt.
Hur går det för dig?:)
Mia86a skrev 2017-12-05 16:31:07 följande:
Imorgon har jag gått över tiden 8 dagar och ska på ultraljud, spännande att få veta storlek osv på honom! Dagarna går sååå långsamt nu, speciellt eftersom jag har noll känningar på att det skulle vara på g. Har ändå varit väldigt säker på att han skulle komma max två dagar efter bf, men tji gick jag. Jag hoppas verkligen han vill komna redan imorgon eller senast torsdag, blir tokig på att vänta! Och med tanke på att de ofta lägger på sig rätt mycket sista tiden vill jag ju ha ut honom så han inte hinner överstiga typ 5 kg, haha.
Jag förstår precis hur du känner ha ha, 14 dagar över idag :P
belletristik skrev 2017-12-05 08:10:47 följande:
på tal om slempropp, min lossnade typ helt inatt- utan tvekan- en stor boll av slem, så äckligt/wow :)
men inte haft några sammandragningar att tala om efter det!
ska till bm vid lunch o göra ctg på baby, kanske kollar hon tappen också? jag undrar om det är på g. men tror inte riktigt det. min baby har inte sjunkit ner helt.
och verkligen en vek supermåne! den bet inte på oss. (förutom att jag fick onda sammandragningar hela nätterna igenom i helgen... ;/)
Men då är ju ngt på g ju :)
Ja, den där månen var ju riktigt mesig :D