Anonym (viril kvinna) skrev 2017-04-04 14:37:03 följande:
förstår att det är frustrerande
vad händer om du tar initiativ till sex? Vad gör hon, säger hon nåt?
jag vet faktiskt inte riktigt själv. Jag bara orkade inte och lusten/kåtheten kom inte igång. Jag var under 30. Det kanske inte var så farligt först om han bara hade ryckt på axlarna och så hade det kanske gått bättre en annan gång. Men den här utfrågningen, diskussionerna, skuldbeläggandet... det gjorde det hela många gånger värre. Jag minns en gång jag var skittrött och vi skulle lägga oss då tar han med sig en tub glidmedel in till sängen och är på på på... trots att han visste att jag ville sova, jag blundar och försöker sova och han kommer och börjar förspela och jag drar mig undan... det kändes så avtändande också att han verkade så desperat. Jag funderade mycket på var det var för fel på mig som hade svårt för sex men att han agerade som han gjorde hjälpte inte till direkt. Och skitont gjorde det, de gånger jag lät honom tränga in trots att jag ingen lust hade... det blev en ond cirkel
Nä, din partners beteende och brist på förståelse/vilja att förstå lär inte ha gjort läget bättre. Absolut inte respektfullt och eller accepterat om du frågar mig, även om frustrationen hos din partner antagligen kokade över!? Lusten har oftast inte så lätt att tränga igenom trötthet. Var det mycket annat runt omkring som inte stämde/funkade eller var det bara väldigt mycket som tog bort både energi och lust?