• orzia1

För oss med BIM i april 2017

Skrutt 83 skrev 2017-04-15 00:27:16 följande:

Griper efter halmstrån och vill leva på hoppet, är på äl+8 blir äl+9 imorgon och det är då jag fått mina tidigare plus, tagit test idag som varit negativt men tog ett innan jag skulle lägga mig nu och tycker mig se den svagaste svagaste skuggan, även om jag vet att det troligtvis bara är skåran eller något så har jag iallafall lite hopp inför morgondagens test, annars ställer jag in mig på maj. Någon som ser ngt och vill analysera?

Bilden är i orginal och ej redigerad

Ser tyvärr ingenting
  • orzia1
    Sara2017 skrev 2017-04-15 06:10:49 följande:

Precis! Remsorna är ju så billiga också och man vet ju aldrig när resultatet kan ändras :P

Har jag frågat när du har bim? (Har så dålig koll :P)

+5!?! Herregud, hade dött av nyfikenhet innan dess :)

Ja det är så många som skriver så svårt o hålla koll på allas bim. Jag har bim ca 30/4-2/5 så inväntar fortfarande min sega ägglossning som inte verkar komma än. Enligt en app skulle den komma i fredags o enligt en annan på tisdag.
  • orzia1
    mickipicki skrev 2017-04-15 20:24:08 följande:

Vi är som sagt bortresta och bor i stuga med massa andra. Trodde vi kunde smyga o få till en omgång på ÄL-dagen iaf men gick inte. Har därför bara fått till det innan resan vilket var två dagar innan ÄL så denna cykel finns inget hopp alls (om det ej sker ett mirakel) så får göra allt rätt i maj. Men är så jävla besviken! En ÄL är för värdefullt att missa. Så fruktansvärt ledsamt och irriterande.

Snart ger jag upp detta! Inget är roligt och hoppet borta. Och jag är sjukt stressad och sur.

Det kan ändå ta sig, de små rackarna kan ju överleva flera dygn, men förstår det är jobbigt. Men som sagt ge inte upp hoppet riktigt än.
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-16 00:47:33 följande:

Ner som ett spjut och upp som solen ???? Tog ÄL-test vid 19 och sedan ett vid 23 och det här är resultatet ???? Tror att min ÄL inte kom i onsdags trots allt... Det är nääära positivt, eller hur?

Ja det närmar sig för dig. Mys på mer
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-16 09:24:12 följande:

Liten update. Bim imorgon enligt app, men efrersom den är oregelbunden så vet jag inte när den kommer. Har iaf nada symtom på varken mens elr graviditet, väljer att ta det som ett bra tecken haha. Bara så otroligt uppblåst och öm i magen och ryggen men hag har känslig mage och tror jag låg konstigt inatt eller typ med min treåring halvt på mig :P

Fortsättning följer... o kommer iaf inte testa förens nästa måndag då jag är på besök hos familjen hela nästa vecka med. Så får helt enkelt hålla tummarna på att mensen uteblir!

Tack för uppdateringen. Håller tummarna att mensen håller sig borta.
  • orzia1
    emphz skrev 2017-04-16 12:55:06 följande:

I två dagar har jag fått väldigt oklara svaga resultat på clear blue plus, och idag fick jag detta:

Bim på tisdag 18/4

Grattis
  • orzia1
    Thezz skrev 2017-04-17 10:47:56 följande:

Har en riktig skitdag här Har mensvärk som fan o känns som den är på g, vilket kunde vart helt ok meen isåfall har jag bara 9-10 dagar mellan äl o mens. Vad gör man åt de är inte de för lite?!

Sen till råge på det var en kompis här hemma igår och jag tyckte hon såg gravid ut, en del mage men svårt o avgöra men sedan såg jag preggobyxor. Alltså ååh orkar inte. Hon sa inget om det o jag vågade inte direkt fråga blä Hon berättade däremot att hon ska flytta 25 mil bort nästa månad, en av få vänner jag har här då jag är inflyttad till min stad.

Förlåt för deppighet men var bara tvungen att skriva allt, önskar mig en bättre dag imon.

Ang tiden mellan äl o mens så kan man smörja sig med en kräm som heter progestrall, då förlänger man tiden med ngn dag. Jag ska testa det denna gången men har ej haft ägglossning än.

Nej vad tråkigt både mens och att din kompis ska flytta. Kram
  • orzia1
    brunbrallan skrev 2017-04-17 12:38:55 följande:

Äl+10 visst fan är jag väl gravid!

Jag kan se svaga streck på alla. Håller tummarna att det blir starkare de närmsta dagarna
  • orzia1
    oONinniOo skrev 2017-04-17 18:19:29 följande:

Nu kan jag nog faktiskt börja tro på vad jag ser, att jag inte bara inbillar mig streck. :)

3 min

5 min

Ja där syns ngt svagt. Håller tummarna att det blir starkare om ngn dag
  • orzia1

Ja tjejer ge inte upp hoppet. Är inte många som testar plus på äl+7 typ. Så bara för man testar minus innan bim, behöver det ej betyda man inte är gravid.

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017