För oss med BIM i april 2017
Finns det någon tråd för bf januari 2018?
Hittade ingen när jag sökte :/
Finns det någon tråd för bf januari 2018?
Hittade ingen när jag sökte :/
Spännande vi är ngr kvar som fortfarande väntar. Hoppas det blir många plus
Här lyser mensen med sin frånvaro och gravtestet skrek negativt. Brukar ha 24-25 dagar och är på dag 32 nu.
Vad händer? Mensen kommer alltid som en klocka
Är så deppig idag för min mens kom som en smällkäft. Detta var 8:e försöket för oss och vet att det finns andra som försökt bra mycket längre än oss. Men jag bryter ihop typ varje gång mensen kommer och börjar undra var som är fel på mig. Ser att var och varannan blir gravid i ens närhet och det tar så hårt när ens egen längtan är så stor. Hur gör ni andra för att bara bita ihop och kämpa vidare?
Ge mig all pepp ni kan!
Är så deppig idag för min mens kom som en smällkäft. Detta var 8:e försöket för oss och vet att det finns andra som försökt bra mycket längre än oss. Men jag bryter ihop typ varje gång mensen kommer och börjar undra var som är fel på mig. Ser att var och varannan blir gravid i ens närhet och det tar så hårt när ens egen längtan är så stor. Hur gör ni andra för att bara bita ihop och kämpa vidare?
Ge mig all pepp ni kan!
Ge mig all pepp ni kan!
Är på äl+10 idag, funderar på att testa ikväll eller imorgon. Av nån anledning vill jag inte bli överraskad av mensen denna månaden utan isf vill jag hellre ha ett blankt test så jag slipper bygga upp hoppet. Sist kom mensen ett dygn senare än vanligt och på det dygnet hann jag tänka både på det ena och det andra och var i princip i 9:e månaden timmen innan mensen kom :D Så blev så klart helt förstörd när den väl kom.
Så vad tror ni om att testa på äl+10? Är på bim-2 eller 3.
Mähä. Så kom mensen (??) plötsligt imorse, 5-6 dar tidigt!! Brukar jag aldrig ha, kort cykel alltså , fick förra 1 april så endast 24 dar. Är rätt säker på att äl var runt 14 april, alltså bara 10 dar sen!
Nu är jag bara helt förrvirrad, blir äl stickor nästa sväng. Nån som vet om cykeln kan rubbas efter uttag av KOPPARspiral??
Plusset känns långt borta : ((
Tummen för er som väntar !!
Har inte skrivit i gruppen på ett tag, hade BIM första dagarna i April och mensen dök upp 30/3 ett par dagar för tidigt. Så jag kände att jag behövde en liten paus. Då jag blev såååå besviken.
Nytt BIM är 27/4 och idag fick jag + på stickan på BIM -3 med ett Predictor early. Tog ett clearblue early i lördags som va super super svagt där bara jag såg strecket och inte min man.
Har kännt mig gravid i ett par dagar så visste redan innan jag tog testet vad det skulle visa så nu håller vi tummarna på en tidig Januari bebis
Hej! Har tidigare varit med i dessa trådar men tog paus då vi försökt i 1,5 år och man blir knäck till slut :(
Har fått tid för utredning i Maj men nu för första gången är min mens sen 7 dagar.
Värk i äggstock och lättare ont i rygg, symtom på urinvägsinfektion och högre temp än vanligt. Testen visar dock negativt. Sjuksköterskan sa att man inte kan se på ultraljud förens vecka 11-12 på KUB om jag är gravid?
Har inte läst igenom hela tråden (många inlägg), någon som är flera dagar över BIM?