För oss med BIM i april 2017
Jag ska försöka att hålla mig ifrån att testa innan onsdag. Bim bör vara på tisdag... vänta och se helt enkelt ;) har inga billiga test hemma så då blir det lite lättare
Jag ska försöka att hålla mig ifrån att testa innan onsdag. Bim bör vara på tisdag... vänta och se helt enkelt ;) har inga billiga test hemma så då blir det lite lättare
Här kom precis tre cb i postlådan, men kör ett early på tis eller ons.. har bim fre el lör men har plussat sent båda tidigare grav.
Superömma bröst nu! Det enda "tecken" jag INTE hade förra månaden när jag var skengravid .. vilken cliffhanger !
2a försöket, tredje barnet, bim 27/4
Har vi ngn bimlista jag missat? Annars kanske dags för en? //Fröfröken
Mensvärk sen jag vaknade men ingen mens än... tar ett test nästa v om den inte har kommit till dess.
Känner mig inte ett dugg gravid så har inga större förhoppningar.
Jag kunde inte hålla mig ^^
Nån som vet om testet påverkas av att inte få ligga plant?
Köpte rfsu sticka o tog på språng på ikea. Stoppade ner test i påsen o sprang ut till bilen. När jag kollade på det först tyckte jag att jag såg ett snett streck (!) men de försvann
Ngn som kör på ägglossningsstickor? Vilka är dom bästa ?
Jaha, då tog jag mitt test och de var negativt. Bara sluta med progesterAll krämen och invänta mens.... Så trist!!
Tog ett till test nu på morgonen som också var blankt :/ fotfarande inga tecken på mens men den har dykt upp utan förvarning innan så jag förväntar mig att den kommer när som. Har den inte kommit innan måndag morgon tar jag ett nytt test men hoppet att vara gravid nu känns mycket litet..
Vad gör man föresten åt att få mer regelbunden mens? Finns det något man kan ta?
Sedan jag började mäta i juni förra året har mina cyklar varierat mellan 25 och 39 dagar:/
Bim 19/4 och fortfarande ingen mens. Är på dag 30 nu. Brukar ha en cykel runt 24-25 dagar och som längst 26-27. Varför ska den krångla nu?? Har negativt test. Haft nån blodig flytning som försvunnit. Vill bara mensen ska komma nu så vi kan invänta nästa äl
Skickar över lite pepp till alla.
Själv har jag ca en v kvar till bim nu... Håller på att försöka hitta en strategi att inte börja testa innan fredag ha ha
Försöker inte analysera allt i kroppen heller. Tar ju progestrall o mkt av biverkningarna är samma som symptom på graviditet