• orzia1

För oss med BIM i april 2017

Här har det börjat komma mensvärk. Så trist. Känns som det inte blir något denna månad

• orzia1
    Lykkeliv skrev 2017-04-26 21:55:55 följande:

Hoppas!!!!! :))Håller tummarna att den inte kommer utan att det är växtvärk istället!

Tack. Ja man kan alltid hoppas men just nu känns det rätt så kört
  • orzia1
    Fröfröken skrev 2017-04-27 06:40:02 följande:

Den satt långt inne men tillslut kom den, mensen, med besked : ((

Nej fan vad trist
  • orzia1

Testa neg imorse igen. Ska ta ett till test i em. Har dock inga förhoppningar att det plus, mensvärk. Bim tidigast söndag

• orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-27 08:40:38 följande:

Gårdagens test till vänster och dagens test till höger...

Ser ett streck på dagens. Hoppas det blir starkare
  • orzia1
    Lykkeliv skrev 2017-04-27 08:12:46 följande:

Nej va trist! :( Hoppas maj är din månad <3Grattis!!! :))) Några symtom?Håller tummarna på att det är växtvärk!!

Jag har idag mycket mensvärk, även i ryggen så idag lär den ju komma då. Tappade hoppet när jag vaknade med detta. Även haft pms ett par dagar... så siktar in på maj nu.

Nej vad trist. Hoppas det är växtvärk för dig med och att du får plus trots mens känningar
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-04-27 09:12:45 följande:

Min mens har inte kommit igång än, är på Bim +1 nu, kom lite droppar i måndags och jag trodde den skulle komma igång i tisdags men inget Än, ligger nedbäddad med influensa så jag orkar inte köpa något test men jag hoppas den kommer i lådan idag.

Krya på dig, här är också sjukstuga. Döttrarna magsjuka i helgen och jag feber och halsont och inatt kräktes mannen oavbrutet. Så jag lär väl få det i helgen
  • orzia1
    EnPetra skrev 2017-04-27 15:34:33 följande:

Ugh. Bim+5. Gjorde ett test precis och det var negativt. Visserligen varken morgonurin eller hållt mig i två timmar.. Men ändå, besvikelsen..

Neeej vad tråkigt. Hoppas du snart får plus
  • orzia1
    EnPetra skrev 2017-04-27 17:23:19 följande:

Inte minsta lilla plus..

Usch jag verkligen hatar när det där ena strecket bara lyser mot en. Varför kan man inte få två streck någongång som stannar kvar
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-27 17:36:56 följande:

Asså!!! Ni anar inte hur glad och lycklig jag blir över att ni också ser!!! <3 ÄL+10 idag och hoppas plussa på PE imorgon <3 Håll tummarna för mig! <3

Håller tummarna.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017