För oss med BIM i april 2017
Här har det börjat komma mensvärk. Så trist. Känns som det inte blir något denna månad
Här har det börjat komma mensvärk. Så trist. Känns som det inte blir något denna månad
Hoppas!!!!! :))Håller tummarna att den inte kommer utan att det är växtvärk istället!
Den satt långt inne men tillslut kom den, mensen, med besked : ((
Testa neg imorse igen. Ska ta ett till test i em. Har dock inga förhoppningar att det plus, mensvärk. Bim tidigast söndag
Gårdagens test till vänster och dagens test till höger...
Nej va trist! :( Hoppas maj är din månad <3Grattis!!! :))) Några symtom?Håller tummarna på att det är växtvärk!!
Jag har idag mycket mensvärk, även i ryggen så idag lär den ju komma då. Tappade hoppet när jag vaknade med detta. Även haft pms ett par dagar... så siktar in på maj nu.
Min mens har inte kommit igång än, är på Bim +1 nu, kom lite droppar i måndags och jag trodde den skulle komma igång i tisdags men inget Än, ligger nedbäddad med influensa så jag orkar inte köpa något test men jag hoppas den kommer i lådan idag.
Ugh. Bim+5. Gjorde ett test precis och det var negativt. Visserligen varken morgonurin eller hållt mig i två timmar.. Men ändå, besvikelsen..
Inte minsta lilla plus..
Asså!!! Ni anar inte hur glad och lycklig jag blir över att ni också ser!!! <3 ÄL+10 idag och hoppas plussa på PE imorgon <3 Håll tummarna för mig! <3