• orzia1

För oss med BIM i april 2017

Fröfröken skrev 2017-04-24 12:03:44 följande:

Och jag griper efter halmstrån, inge mer rött på pappret på fm... hoppas hoppas, tänk om det är en nidblödning , ca 9 dar efter äl, är det rimligt??

Min förra grav som resulterade i min dotter började just med "mens" så jag gav upp o sen kom den aldrig igång utan blev ett plus två dar efter!! Snälla! Hoppas den stillar sig idag så jag får ta ett early imorn... //Fröfröken (trodde bim var 28/4)

Ja det är fullt möjligt att det är en nidblödning. Hoppas det
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-04-24 18:18:02 följande:

Jag är en testnarkoman!!!!! Bim om 3-4 dagar, osäker efter missfallet förra månaden, har fått mina klassiska symtom och börjat mål lite illa, får svaga resultat på cb men jag borde vänta med att testa! Hade jag obegränsat med tester hade jag nog testat varje dag *10

Ha ha.. Jag köpte alla test min kompis hade över så har typ 100 st sådana stickor. O jaaaa man testar galet mkt när man har de hemma
  • orzia1
    Mila3 skrev 2017-04-24 22:25:27 följande:

BIM+1 och tog detta testet ikväll. Hade en rosaktig flytning i lördags som jag trodde var början på mensen men sen försvann det efter några timmar. efter det har jag inte haft några tecken på mens. tog testet i kväll, ca två timmar efter att jag hade varit på toaletten gången innan. Vad tror ni? Hjärnspöken? 

Ser streck. Hoppas det blir starkare
  • orzia1
    Fröfröken skrev 2017-04-25 06:28:26 följande:

Mila3: visst syns det! Grattis!!

Själv fick jag ju liten blödning igår morse sen inget mer.. fortsatt ömma bröst men BLANKT när jag testade inatt : / men sitter lugnt i båten än (så länge inte mensen brakar loss, men det känns inte så!!) jag tror det var förtidigt att testa...!

Hur går det för er andra ?

Har bim typ den 30/4-3/5. Ska börja testa imorgon. Men tror inte det visar ngt
  • orzia1
    Kajsa1991 skrev 2017-04-25 07:52:29 följande:

Testade nu på morgonen. Skulle haft mens i fredags och har inte testat sen dess.

Någon mer som plussat som vill följas åt?

Grattis
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 08:11:45 följande:

Fick några droppar rött blod igår kväll vid 21,00, förberedde mig på att mensen skulle braka loss inatt men nej, inget, har ingen mensvärk heller, vet inte vad jag ska tro riktigt..... men jag tar det med ro, nu är jag super förkyld och har en tuff vecka framför mig med jobb och projekt så jag låter veckan gå..... skickar en stor grattis kram till alla som lyckats få ett + denna månad och ett stor lyckospark till alla som kämpar

Hoppas mensen håller sig borta
  • orzia1
    Lykkeliv skrev 2017-04-25 08:54:23 följande:

Stort grattis till er som plussat :))

Själv börjar jag ge upp nu. Avskyr att vänta. Testade negativt i morse igen. Ingen mens i sikte och blir så knäpp på att inte veta när jag ska förvänta mig den efter mitt ma (v10). Ångrar nu att jag inte tagit ÄL-test. Lätt o va efterklok :/

Suck!! Har en dålig dag helt enkelt!!

När har du bim? Du har säkert skrivit det innan.

Du får ta ägglossning test nästa mån om det inte tar sig denna
  • orzia1
    Roseaf skrev 2017-04-25 16:37:07 följande:

Fan.. jag blir ju verkligen inte klokare.. är jag gravid eller inte? RFSU testa tidigt med en känslighet på 15mlU/ml visar ett svagt streck (eller? Se bild) medan clearblue digital som har känslighet på 25mlU/ml säger inte gravid.. senast jag hade svaaaagt streck så visade ändå clearblue gravid 1-2 veckor..

kan de ha varit förtidigt för cb? Eller är RFSU bara ett spökstreck?...

Jag ser ett streck, men då jag själv råkat ut för både spökstreck o streck som ej blir starkare efter ngn dag, så skulle jag inte lita på det än. Håller tummarna att det blir starkare
  • orzia1
    josefinevm skrev 2017-04-25 13:29:28 följande:

Det har du verkligen rätt i men man vill ju att det ska hända på en gång men jag måste nog bara acceptera att det kan ta tid och går det inte finns ju fantastiskt hjälp att få.

Tack för dina ord det gav lite förståelse ska bara skaka av mig detta och blicka framåt. Snart är det vår tur.

Häftig video alltså!

Stor kram

Ja på något sätt kommer ni få barn, det är jag helt övertygad om.

Kram
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-25 20:35:40 följande:

Tror att det bara är inbillning men ändå... ÄL+8 idag...

Anar också något. Hoppas det blir starkare och tydligare.

Själv ska jag testa imorgon, då är jag på äl +8 el +9
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017