För oss med BIM i april 2017
Håller tummarna!
Min mens kom nu så jag hoppar över till maj-tråden. Kände det på mig men det är så sjukt ledsamt när man får 3 svaga positiva test :(
Kram
Håller tummarna!
Min mens kom nu så jag hoppar över till maj-tråden. Kände det på mig men det är så sjukt ledsamt när man får 3 svaga positiva test :(
Idag börjar det bli positivt på ägglossningstest.
Ja vi hade sex igår och kör en omgång idag, ev imorgon om vi hinner. sen blir det nog tyvärr inget förrän fredag. Men tror jag får ägglossning senast fredag så då bör de ändå överleva.
Kan jag kissa på sticka idag? Nu?
Kissade imorse på ett test som har 25miu/ml. Vilket inte gav utslag. Har beställt känsligare, men vet inte om jag kan hålla mig. Vill köpa ett känsligt idag och kissa nu på lunchen! Då har jag inte kissat på 6 timmar och bara druckit ett litet glas oboy och smuttat på lite vatten...
Hur hade ni gjort? Köpt ett test för 150 kr eller vänta?
Min mens ska komma på fredag om NC stämmer...
Jag har också billiga tester hemma som jag testar med typ varje dag, nästan. Men de är som sagt inte så känsliga...
Nu vill min sambo vänta ett tag innan vi försöker igen...
Jag tror mensen är på g här med. Jätte lättretlig idag och känner som värk i ländrygg och sidorna. Typiska tecken.
Han var omedveten om det hela.
Jag hoppas det, men det börjar kännas lite konstigt i ryggen, som om mensen är påväg... Hoppas inte den kommer...
2ggr på rad har jag trott att jag varit gravid (om vi räknar med denna) jag är öppen med han om det, berättar när jag kissar, han tittar på tuttarna osv...
Det har väl blivit nu för våra kompisar väntar på sitt första, som va oplanerat...
Precis! Och vi har verkligen pratat igenom vår livssituation och vi hittar inga bromsar...
Det är skit jobbigt för mig när min kompis visar ul bilder. Är såklart glad för deras skull också... men ändå...