För oss med BIM i april 2017
Min borde också komma på fredag :D Får se vad ÄL-testen visar :)
Min borde också komma på fredag :D Får se vad ÄL-testen visar :)
Idag så kom min mens som på beställning:( får väl se när min ägglossning kommer nästa gång.
Men kan väl alltid hoppas på att de är nid blödning för jag blör inte mycket. :/
Där kom spottings inför mens. Inte helt otippat... börjar acceptera att något antagligen är fel. Bara att börja om! Ses kanske i någon maj-tråd...
Hoppar in här, försökt i ca två år och vi väntar just nu på om våran andra inseminering gav resultat! (Med min mans spermier då). Funkar inte detta går vi vidare till ivf. Är idag på äl +6, och har haft som mensvärk konstant sen äl, minns att jag hade det vid förra inseminationen också men den släppte efter ca tre dagar. Nu har jag även jätte ömma bröst, jätte tydliga blodådror och de är väldigt svullna. Återstår att se om detta blir något eller inte, hade väldigt gärna velat få en bebis i julklapp eller tidigt 2018 (beräknat BIM enligt sidor blir 24 December men man går ju ofta över tiden och endast en vecka från årsskifte). Vilket det än hade blivit så hade de varit underbart, bara jag kan bli gravid någon gång!!!
Positivt äl test i lördags förmiddag ! Detta spelade dessvärre ingen roll då sambons prestationsångest satte stopp trots att han inte fått veta att jag förhoppningsvis ägglossar .. Dessvärre har vi bara fått till ett enda fullbordat sen senaste mensen och det var 7 dagar sedan. Säger dessvärre med all säkerhet att jag hoppar in i maj tråden.
Nä, nu tror jag det är kört för mig. Började blöda igår kväll och har fortsatt idag. Ringde Gynakuten men de säger bara att jag ska avvakta. Fan. Det blir missfall nr 2 i så fall. Kanske hänger kvar med er ändå, och hoppas på ny lycka i maj... Så ledsen nu.
Tack. Hur blödde du? Jag blöder som under en ordentlig mens, har även sett nu att det kommit lite klumpar. Samt har lite krampig mensvärk.
Känns jättekonstigt.. trodde jag skulle få ett fett neg. Kände mig nästan dum som testade i morse
Men nu måste jag ju testa imorgon med!
Kikar in här emellanåt men har inte så mycket att uppdatera med. Ca en vecka kvar till bim och känner ingenting som är annorlunda. På torsdag reser jag bort i 1,5 vecka och hoppas mensen håller sig borta. Annars ses vi i majtråden! Fortsättning följer...
Men stackare, vilket jobbigt år du haft. Jag har precis igår fått konstaterat missfall igen (vecka 4+6) efter mitt tidigare missfall i november (vecka 9+6).
Nu blöder jag inte så mycket längre så jag hoppas äl kommer igång om ca 2 veckor, i så fall har jag nästa bim 8 maj.
Hoppar nog över till maj-tråden då men nu tar jag ev en liten paus från FL. Måste försöka tänka lite på annat och försöka återgå till det normala igen. Kram och lycka till, till dig och alla ni andra tråden!