Hansson88 skrev 2017-04-05 07:56:23 följande:
Jag känner igen era tankar kring att det måste hända nu nu nu. Jag var precis likadan förra gången vi hade en mission att bli gravida. Jag satt i bim-trådar, Facebook, kollade mitt sekret, tempade, ägglossningstest på jobbet, kände på livmoderhalstappen, allt allt allt. Hela tiden! Minns att jag kom försent en gång till överlämningen för att jag gjorde en liten gynundersökning på mig själv. Hahahaha!! Eftersom jag är chef så blev jag aldrig ifrågasatt. Hehe.
Det tar upp alla tankar man har. Man blir besatt!
Denna gången lovade jag mig själv att inte bli besatt och att testa med äl-tester med måtta. Gjorde av med typ 5 tester igår och då ska jag inte ens ha ägglossning denna veckan. Puh.
Inte nog med att man blir besatt, det är dyrt med alla dessa tester. Förra gången spenerade jag säkert ett par tre tusen på detta.
Självklart har jag glömt när det är bäst att testa under dygnet men minns att morgonurinen ska man inte testa med, men det har jag redan gjort idag. Det går bra Nu! Haha
Jag säljer en del av mins tester, både graviditet o ägglossning. Köpte de för 4 kr styck av en kompis så jag säljer de för samma pris. Plus ev porto. Hör av dig om du vill köpa när de du har, har tagit slut.
Imed jag köpte de av henne så testar jag galet mycket ha ha... Så känner igen det du skriver med testandet