• orzia1

För oss med BIM i april 2017

Anonym (hejaheja) skrev 2017-04-05 09:09:13 följande:

Jag tog precis ett grav.test. I ljus och med vinklat test ser jag strecket. Det är sjukt otydligt dock och jag hoppas inte jättemycket på att vara gravid så ni kan vara 100 % ärliga. Tror personligen såklart på spökstreck. Om jag laddar upp, kan ni hjälp mig att tolka då?

Ja lägg upp det. När har du bim?
  • orzia1
    Anonym (hejaheja) skrev 2017-04-05 09:27:10 följande:

Till detta hör att jag har BIM på lördag eller söndag.

Jag tycker det är sjukt otydligt då det synes i ljus under denna vinkel efter testets 5 minuter. Samt att det nu syns när man tittar ovanifrån och har det vinklat på sidan.

Liksom inte sådär "oj vad tydligt". Får gärna vara negativt, och får gärna vara positivt, det viktigaste är att ni är ärliga med vad ni tror

Jag ser ngn skugga nära gränsen där max står. Är det den du menar, eller är det pappret från maxdelen som även är där?

Ta ett nytt test på fredag, då borde det bli starkare
  • orzia1
    Anonym (hejaheja) skrev 2017-04-05 09:48:47 följande:

Jag har ingen aning faktiskt. Skulle lika gärna kunna vara spök tänker jag. Det är ju inte vid plasten iaf, men en bit från kontrollstrecket. Så känns tokigt...

Där är ju en skugga, men om den sitter rätt vet jag inte. Finns så många olika tester och vissa har nära mellan strecken och andra långt ifrån.
  • orzia1

Spännande att här är några som närmar sig bim. Själv väntar jag på ägglossning, borde komma typ fredag nästa vecka. Om den inte blir sen som förra månaden.

• orzia1
    Madde9023 skrev 2017-04-05 11:41:23 följande:

Hej!

Hoppar in i den här tråden! Är inne på vårt 6:e försök med Pergotime/Letrozole + Ovitrelle-spruta. Har PCO

Har nog BIM 15:e april, ägglossningen bör ha skett i lördags kväll alt.natten mot söndagen, tog sprutan i fredags runt 12 på dagen.

Har redan rejält ömma bröstvårtor och rikliga flytningar. Sist jag hade det (försök 4) trodde min läkare att jag fått ett tidigt missfall (mensen nästan 3 dagar sen), så hoppas på att det är ett gott tecken. Är vårt sista försök med den här metoden, sedan vill min läkare köra IVF

Håller tummarna att ni slipper ivf. Äter också pergotime. Har tabletter för ca 4 månader till, sen får jag gå över till letrozol
  • orzia1
    Emmie79 skrev 2017-04-06 07:00:07 följande:

Här är bilden om någon vill analysera.

Där är ngt på denna bilden, men jag har själv fått svaga positiva som aldrig blivit starkare som sen slutat i mf typ ngn dag efter beräknad bim. Hade jag inte börjat testa så tidigt så hade jag tagit det som mens.

Håller tummarna för att de blir starkare för dig.
  • orzia1
    Milou3 skrev 2017-04-06 08:21:24 följande:

Det va inget gott tecken :/ fick mensen i morse.

Men bara 12-13 dagar kvar till nästa ägglossning!

Nej vad tråkigt. Håller tummarna för en tidig 2018 bebis för er
  • orzia1
    Milou3 skrev 2017-04-06 14:20:40 följande:

Tack, beklagar själv till negativt test.

Finns ju några få som testar positivt efter bim iof, men på dagens känsliga test så verkar det mest vanliga att kunna testa svagt runt äl+11 iaf.

Ny BIM för mig är 3 maj! Plussat i maj förr så hoppas det är min månad :)

Håller tummarna
  • orzia1
    Emmie79 skrev 2017-04-06 20:13:51 följande:

Ska testa i morgon bitti med CB digital. Är så himla nervös!!

Håller tummarna
  • orzia1
    Annisens81 skrev 2017-04-06 20:29:33 följande:

Har 4 barn. Ja det är sorgligt :/ att man ska behöva gå igenom det där.

Hoppas på en 5:e och sista lyckad graviditet nu :)

Åhh härligt med många barn. Jag har alltid drömt om 4 barn, men nu har jag börjat tänka att jag kanske kan tänka mig 5 st. Har ett änglabarn och 2 på jorden. Dock är varken läkare eller min man så stöttande i mer än max ett barn till. Så jag får nog lyssna på de. Fast jag hoppas jag släpper två ägg o får tvillingar denna gång. Ha ha. Lite skämt, tror inte jag skulle klara två på samma gång just nu
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017