• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • 100kgpappa
    Anonym (?) skrev 2017-03-15 15:30:13 följande:

Jag har inga fördommar, men förstår dock inte attraktionen till att penetrera ett anus när man har vagina. Det betyder inte att jag dömmer de som sysslar med analsex, men jag förstår inte varför man vill ha det. Är det trångare eller vad är skillnaden mellan analsex och vaginalsex? Alltså för den som penetrerar, inte den som tar emot.

Inte så jättestor skillnad, känns lite annorlunda.

Det är i huvudsak en psykologisk grej, för mig i vart fall.

Iom att jag går igång på det mer, så blir det skönare också. Får också mer intensiva orgasmer när man kommer i analen än i vaginan.

Vet inte riktigt varför, men det är nått speciellt med tjejer som gillar analsex, som gör hela grejen upphetsande.
  • Anonym (Grov)
    Anonym (Kvinna 20) skrev 2017-02-11 17:39:55 följande:

Men jaaaaaaaaa.

Jaså du gillar att bli knullad i rumpan du :)
  • Anonym (Klockren.)
    Aikido skrev 2017-03-15 15:43:22 följande:

Hur upplevde tjejen det medan du blev religiös?

Jag tror hon skrek "ALLAHUH AKBAR".
  • Anonym (Mannen)

Jag har inga fördommar, men förstår dock inte attraktionen till att penetrera ett anus när man har vagina. Det betyder inte att jag dömmer de som sysslar med analsex, men jag förstår inte varför man vill ha det. Är det trångare eller vad är skillnaden mellan analsex och vaginalsex? Alltså för den som penetrerar, inte den som tar emot.

För den som penetrerar är inte skillnaden gigantisk men ändå magiskt annorlunda o god samt att lättare att nå om paret står tex i duchen. Sen är det fantastiskt både för hon o han att bil penetrerad o kanske än mer fantastiskt för mannen då det är enda sättet att få känna sig undergiven, ompysslad o penetrerad. Hoppas ni tjejer vågar ge era killar den drömmen med dildo el strapon.

Se filmer "anal explor 2 3 4 5 6 lust" om ni googlar efter erosexotica
  • Anonym (??)

1. Vinkeln är brutalare och sexigare.

2. Bruden stönar på allvar och man blir galen av det. Man känner sig mer dominant.

3. Det är mer taight där.

4. Man gillar att göra "förbjudna" saker.
  • cineasten11

Det är ju bara att vända runt tjejen på mage sen trycka dej in analt och köra på! Blir inte bättre än så för man får lite fight då också och lite motstånd så man får hålla i lite haha.

• Anonym (Mr Prefect)

Ja de finns! ????
    Kvinnan i paret vi träffar gillar analsex och även dubbelmacka *topp*

• anton999999

För er som vill prova analt oavsett om det är tjej el kille som ska penetreras kan det vara en mycket bra och skonsammare att börja med en dildo.

Dildon ska inte vara slät utan typ ådrig med strukturerad yta för att verkligen vara skön då en slät knappt känns när den glider genom anus o blir därmed ingen större sensation.

Knullar man med tex kuken har man inte heller samma vinkelkontroll och killen kan bli lite väl exalterad\kåt och trycka på lite för mycket. Men när din partner handhåller dildon ger det bättre kontroll och ni kan sen i jämställdhetens namn byta plats och prata om hur ni båda upplevde att bil penetrerade. Jag själv var tidigare bara inprogramerad på att penetrera tjejen som om att det var enda analsexet men slumpen blev att jag själv fick dildon i mej och överaskande nog var det helt ljuvligt och vill bara ha mer, tänk på det killar!!

Som vanligt gäller det gamla vanliga med duktigt med glidmedel och långsamt massera o värma upp anus innan man börjar penetrera med 1finger,2fingrar bakifrån innan man långsamt masserar o trycker dildon mot öppningen och den långsamt går djupare o djupare tills den slinker in. När dildon kommer in kan det för nybörjare vara obehagligt och kännas väldigt fel en stund och därför låter ni dildon vara stilla 1 minut för att det ska bli bra. Då är det dax att börja klullandet o undersöka hur djupt den går mm. Det är helt fantastiskt att låta dildon glida långsamt ända från mynningen ända in i botten och ta god tid på er med mycke glidmedel. Stanna upp dildon med en paus några minuter och fortsätt o prova olika ställningar, vinklar, raka ben, fosterställning osv. För orgasm sen brukar framåtriktad snabb o kort knullning mot g-punkt eller prostatan ge en bra final.

Ha tålamod och gör det flera gånger och det blir bara skönare o skönare med tiden.

• Anonym (Anna B)

Jag älskar att få den i rumpan! Även min kille älskar det.
    Då vi bägge är BI och aktiva Swingers så blir det att vi ofta träffar andra som också gillar det!
    Finns inget häftigare än att bli knullad i röven av en kille som blir knullad i röven av en annan kille!!!

• Anonym (BC.)

Jag skulle vilja vara en som träffar swingers.

Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?