• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • MrFlex
    Anonym (Annally) skrev 2017-02-18 13:44:03 följande:

Jag tänder på analt mer än nåt annat... Kvinna 33 år.

Gift med en man som inte gillar att knulla röv så ofta som jag hade önskat... Suck!!

Samma här. Ska vi föreslå partnerbyte? :D
  • 100kgpappa

Gift med en man som inte gillar att knulla röv så ofta som jag hade önskat... Suck!!

Oflyt...det som är så skönt!
  • Anonym (Annally)
    MrFlex skrev 2017-02-19 10:33:50 följande:

Samma här. Ska vi föreslå partnerbyte? :D

Ja det vore ju kul ;)
  • 100kgpappa
    sweet lady di skrev 2017-03-02 18:12:28 följande:

Klart det gör. Jag kan riktigt längta efter analsex om jag inte fått det på länge är en så härlig känsla. Bäst är om man kör en trekant och han knullade en analys medan tjejen slickar ens fitta. Helt jävla magiskt framförallt om hon först gjort ett rimjob och hjälpt honom trycka in den. Ett tips om ni har trekant är att inte knulla fitta först utan att han går direkt i analen och hon med bara tungan slickar en till orgasm. Fan vad sugen jag blev på just det nu...får styra upp det snart....ä

Du får komma hem till oss, då får du den behandlingen...
  • Robb80

Det lät ju väldigt trist för dig måste jag säga... varför vill han inte tillfredställa dig med något du gillar?
  • Anonym (Emmelie)

Såklart det finns! Jag älskar analt. Önskar jag hade en kille här nu som kunde trycka in kuken djupt in i min stjärt och knulla den hårt å länge!

• Anonym (Ja)

Finns det tjejer som gillar analsex? Ja det gör det.

Jag tror till och med att det är vanligare än vad folk tror! Min personliga erfarenhet är att de flesta tjejer inte går igång alls på det här med analsex men de som faktiskt gör det är fler än man kan tro.

Har träffat mer än en tjej i livet som varit mer intresserad av det än vad jag som kille är.

• Anonym (Ja)

Och då är jag absolut ingen häradsbetäckare som varit med särskilt många damer under min korta livstid.

• Anonym (rosa)
    Anonym (Ja) skrev 2017-03-12 15:38:52 följande:

Finns det tjejer som gillar analsex? Ja det gör det.

Jag tror till och med att det är vanligare än vad folk tror! Min personliga erfarenhet är att de flesta tjejer inte går igång alls på det här med analsex men de som faktiskt gör det är fler än man kan tro.

Har träffat mer än en tjej i livet som varit mer intresserad av det än vad jag som kille är.

Du som kille tycker om analsex, hoppas din pojkvän tillfredsställer dig ofta.
    Jag är tjej och gillar inte analsex, det gör inte mina vänner heller!
Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?