• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • Anonym (Nyligen)

Första gången jag hade analsex var för ca 2 månader sen. Min särbo är mer erfaren sexuellt än mig och han frågade hur arg jag skulle bli om han "tryckte in den där" och bara tryckte lätt mot hålet för jag skulle förstå vad han menade. Och när jag sa att jag aldrig provat men kan tänka mig det så ja, fick jag prova vh sen dess är analt i princip alltid ett inslag i sexakten! Trodde inte jag skulle njuta sp mycket av det som jag faktiskt gör.

• 100kgpappa
    Anonym (Nyligen) skrev 2017-08-05 13:33:47 följande:

Första gången jag hade analsex var för ca 2 månader sen. Min särbo är mer erfaren sexuellt än mig och han frågade hur arg jag skulle bli om han "tryckte in den där" och bara tryckte lätt mot hålet för jag skulle förstå vad han menade. Och när jag sa att jag aldrig provat men kan tänka mig det så ja, fick jag prova vh sen dess är analt i princip alltid ett inslag i sexakten! Trodde inte jag skulle njuta sp mycket av det som jag faktiskt gör.

Funkade det första gången utan nån uppvärmning alls eller glidmedel?

Du är en naturbegåvning alltså!
  • Anonym (Nyligen)
    100kgpappa skrev 2017-08-05 13:37:05 följande:

Funkade det första gången utan nån uppvärmning alls eller glidmedel?

Du är en naturbegåvning alltså!

Om jag minns rätt så använde han inget glidmedel men däremot blötte upp lite med mitt naturliga glidmedel från andra stället så att säga. Och det va ingen uppvärmning mer än stt han tog det extremt försiktigt såklart och det var mer jag som tryckte bakåt och han var still. Första gången var samtidigt den värsta pga att jag efter ett tag kände mig nästan akut bajsnödig men det släppte fort och sen den gången har jg inte fått den känslan :)
  • Anonym (Tjejen)

Har aldrig haft analsex, kommer aldrig att ha det heller.
    Men, nån kvinna finns det väl säkert som skulle ställa upp på det.

• 100kgpappa
    Anonym (Nyligen) skrev 2017-08-05 14:39:35 följande:

Om jag minns rätt så använde han inget glidmedel men däremot blötte upp lite med mitt naturliga glidmedel från andra stället så att säga. Och det va ingen uppvärmning mer än stt han tog det extremt försiktigt såklart och det var mer jag som tryckte bakåt och han var still. Första gången var samtidigt den värsta pga att jag efter ett tag kände mig nästan akut bajsnödig men det släppte fort och sen den gången har jg inte fått den känslan :)

Ja, det funkar också. Bara att gratulera till en ny dimension i den sexuella njutningen.
  • Anonym (.)

Jag hade inte testat förrän ett år sedan (och då menar jag själv, med analplugs och fingrar, många killar i har väl en fucked bild av hur man ger analsex och tror de kan köra på hur som helst) 

och mina orgasmer blev mycket starkare direkt när jag provade, nu har jag nästan aldrig sex utan buttplug eller finger i rumpan, eller ren anal då. 

MYCKET starkare orgasmer. 

Tycker alla tjejer borde testa smeka sig själva där, för man kan lätt gå miste om något :)

• SaraW34

Trodde aldrig att jag skulle gilla analsex men nu älskar jag det.. Första gångerna gjorde det lite ont men nu är det underbart... måste nästan ha något i rumpan när jag blir knullad annars känns det fel...

• Anonym (Mmm)
    SaraW34 skrev 2017-08-05 17:06:23 följande:

Trodde aldrig att jag skulle gilla analsex men nu älskar jag det.. Första gångerna gjorde det lite ont men nu är det underbart... måste nästan ha något i rumpan när jag blir knullad annars känns det fel...

Dig skulle jag vilja träffa 
  • Gaskarl
    Anonym (Jo) skrev 2017-08-03 13:11:52 följande:

Dock kvinna

Och då med äldre erfaren man

Gärna tungan får vara med fingrarna analplugg

Mycket saliv och uppvärmning så tungan kommer in en bit...

Sen sakta tränga in långsamt olika tempo.

Låter härligt det du skriver..
  • Anonym (plg)

Det verkar vara många i denna (gamla) tråd som testat analsex. Både ge och ta emot. En undran är om de gör några förberedelser först. Gör ren sig? På vilket sätt? Internt? Går på toa först? Eller är det bara pang på?

• Grenache
    Anonym (Nyligen)
    Första gången var samtidigt den värsta pga att jag efter ett tag kände mig nästan akut bajsnödig men det släppte fort och sen den gången har jg inte fått den känslan :)
    Precis som du skriver så får bajsnödig-känslan över, bara i början det förekommer. 

Nyckeln är som du skriver att du styr själv och i otroligt lungt tempo.

Håller också med om att naturliga juicerna är mycket bättre än de glidmedel som köps, snyggt ni fattade det direkt, och kan ha bidragit till att låta dig öppna upp i ditt egna tempo. Med glid finns risken att den glider in innan du är avslappnad i den inre ringmuskeln, autonomt styrda, dvs inte kontrollerad med viljan, bara för att glid glider för bra. Det är så smärtsamt, ivrig funkar aldrig kring analsex varken på mig eller partner
  • Grenache
    New Dawn skrev 2017-06-15 18:57:55 följande:

Flera kvinnor skriver här att de behöver vara extra kåta för att uppskatta analsex, men så känner inte jag. Jag kan bli kåt allt eftersom. Det kräver egentligen mindre kåthet än vaginal njutning. Vaginal stimulering är svårare att njuta av om jag inte är kåt Då är jag ju känsligare/skörare, trängre och torrare i slidan .(Jag får dessutom lätt svamp om vi börjar för snabbt med vaginal penetering) Analen är däremot i princip lika. Så att börja smeka runt analen och penetrera den går lättare att börja "tidigare" med. För att njuta ordentligt och få orgasm krävs ju att jag är kåt så klart, men för mig funkar det bra att smyga igång kåthet analt.

Jag går inte heller igång på att det skulle vara dirty, eller typ förbjudet. Jag tyckte möjligen det kändes lite extra intimt de första gångerna, men för mig handlar det om konkret njutning. Att samtidigt få ett finger eller en leksak analt samtidigt som annat sex är det allra skönaste för mig.

Ja mer intimt känner jag också att det är. Och precis, mer njutbart definitivt! Fantasin om stimulans i båda hålen samtidigt finns här också.

Så till min fråga, när du kommer igång tidigare med analsex, är det för att du använder glidmedel eller hur gör du i början? Låter så finemang att smyga igång så där som du beskriver analt redan i förspelet.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?