Anonym (smakfråga) skrev 2017-06-15 23:47:32 följande:
Vetefan om jag håller med om det, förkärleken för fisringen verkar vara klart överrepresenterad hos porrskadade killar som inte direkt är kända för att se kvinnor som personer utan snarare som köttstycken som existerar för deras njutning
Anatomiskt sett skiljer sig en mansröv inte nämnvärt mycket från en kvinnoröv, den fyller samma funktion och är lika erogen. Mao borde det inte vara mer njutbart för en kvinna att ta den i tvåan än vad det är för en man.
Jag tror att det är vanligare att kvinnan är mottagare vid analsex, än att mannen är det, bland heterosexuella.
Orsaker till det är väl mest att det inte ger kvinnan något fysiskt att göra det på mannen. Färre kvinnor tänder på att ge analsex och en hel del män känner väl osäkerhet att föreslå det. En del män känner nog motstånd pga att det förknippas med homosexualitet. En ytterligare negativ aspekt för män är att anal stimulans kan ha negativ effekt på ståndet
Jag tror dock att många (de flesta?) män har stor möjlighet att njuta analt. Jag tror också (de flesta?) kvinnor har möjlighet att njuta analt. Problemet är att det tar lite tid att vänja sig och att man måste ta det försiktigt. Vi har upptäckt anal njutning samtidigt. Det kan jag rekommendera