• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • Anonym (Annally)

Åhh jag fick äntligen kuk i röven igår, efter många långa månaders väntan och längtan. Var helt fantastiskt underbart.... :)

• Anonym (Gillart)

Jag har gillat det de gånger jag fått den i 2an! Men har inte testat så mycket då jag varit lite osäker, och tyvärr är inte min nuvarande kille sugen på att testa alls..

• New  Dawn
    Anonym (smakfråga) skrev 2017-06-15 23:47:32 följande:

Vetefan om jag håller med om det, förkärleken för fisringen verkar vara klart överrepresenterad hos porrskadade killar som inte direkt är kända för att se kvinnor som personer utan snarare som köttstycken som existerar för deras njutning

Anatomiskt sett skiljer sig en mansröv inte nämnvärt mycket från en kvinnoröv, den fyller samma funktion och är lika erogen. Mao borde det inte vara mer njutbart för en kvinna att ta den i tvåan än vad det är för en man.

Jag tror att det är vanligare att kvinnan är mottagare vid analsex, än att mannen är det, bland heterosexuella.

Orsaker till det är väl mest att det inte ger kvinnan något fysiskt att göra det på mannen. Färre kvinnor tänder på att ge analsex och en hel del män känner väl osäkerhet att föreslå det. En del män känner nog motstånd pga att det förknippas med homosexualitet. En ytterligare negativ aspekt för män är att anal stimulans kan ha negativ effekt på ståndet

Jag tror dock att många (de flesta?) män har stor möjlighet att njuta analt. Jag tror också (de flesta?) kvinnor har möjlighet att njuta analt. Problemet är att det tar lite tid att vänja sig och att man måste ta det försiktigt. Vi har upptäckt anal njutning samtidigt. Det kan jag rekommendera
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Grov)
    elimo skrev 2017-06-16 22:24:41 följande:

jag gillar att bli knullad analt.

Vad härligt :) Jag skulle vilja testa.
  • Anonym (smakfråga)
    MrFlex skrev 2017-06-16 10:51:35 följande:
    Fast det finns ju ytterligare en dimension av sexuell njutning. Nerver och fysisk stimulans i all ära men kåtheten är minst lika viktig. En person som verkligen tänder på analsex tycker nog att det är skönare än en person som inte alls tänder på det (för att inte nämna en som verkligen avskyr det men ändå ställer upp), oavsett hur deras nerver är fördelade.
    Japp, sägs ju att orgasmen (och njutning) ligger till större delen i hjärnan. Men det jag inne på är att det borde inte vara någon större skillnad på mäns eller kvinnors njutning vad gäller röven. Båda borde väl kunna uppnå samma njutning både mentalt och fysiskt. 
  • elimo
    Anonym (Grov) skrev 2017-06-17 15:19:46 följande:

Vad härligt :) Jag skulle vilja testa.

Vart i landet bor du?
  • Anonym (Grov)
    elimo skrev 2017-06-17 16:41:16 följande:

Vart i landet bor du?

I Malmö :)
  • elimo

Då är vi nästan grannar. Skall vi skicka meddelande till varandra?

• Anonym (Mmm)
    Anonym (Love IT) skrev 2017-06-16 22:27:57 följande:

HÄR!! Jag älskar det! Mycket skönare än vanligt!!!

Jag går igång stenhårt på det!

Älskar oxå träffas?
  • Anonym (Grov)
    elimo skrev 2017-06-18 07:31:52 följande:

Då är vi nästan grannar. Skall vi skicka meddelande till varandra?

Mmm har du en fin rumpa då? Det gör vi redan ;) haha.
Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?