• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • Anonym (nej och nej)

Det finns inga tjejer som frivilligt vill bli knullad i röven. Det är bara bögar som vill det. Tjejer har ingen prostata så vad är meningen?

• MrFlex
    Anonym (nej och nej) skrev 2017-06-15 15:20:49 följande:

Det finns inga tjejer som frivilligt vill bli knullad i röven. Det är bara bögar som vill det. Tjejer har ingen prostata så vad är meningen?

Ha ha så ofantligt dumt. Du skulle ta ett snack med mitt ex. Analsex var hennes absolut enklaste väg till orgasm. Hon föredrog analt framför vaginalt vid varje tillfälle som det var möjligt. Faktum är att alla mina partners förutom den nuvarande har gillat analsex mycket. Ingen av mina ex var bögar eller hade en prostata.
  • Anonym (Grov)

Jo, ca 30%.
  • Anonym (Grov)
    MrFlex skrev 2017-06-15 15:29:53 följande:
    Ha ha så ofantligt dumt. Du skulle ta ett snack med mitt ex. Analsex var hennes absolut enklaste väg till orgasm. Hon föredrog analt framför vaginalt vid varje tillfälle som det var möjligt. Faktum är att alla mina partners förutom den nuvarande har gillat analsex mycket. Ingen av mina ex var bögar eller hade en prostata.
    Blir tjejen inte slapp om det blir analt för ofta?
  • 100kgpappa

Ja du...jag tror inte ens det är lönt att förklara för dig, för jag tror inte du är mogen att ta in information som inte passa din världsbild...
  • Anonym (21år)
    Anonym (Grov) skrev 2017-06-15 14:19:10 följande:
    Knappast. En kvinnlig rumpa ser inte likadan ut som en manlig.
    Det är ingen skillnad på ett manligt och ett kvinnligt rövhål  
  • 100kgpappa
    Anonym (21år) skrev 2017-06-15 18:44:32 följande:

Det är ingen skillnad på ett manligt och ett kvinnligt rövhål  

Men nu är det ju en person man har sex med, och inte bara exakt precis rövhålet. Och som hetero tänder man på kvinnor, och inte män. Är ingen skillnad på munnen heller...

Skulle du vilja ha sex med en 90-årig kvinna, fitta som fitta eller?
  • Anonym (21år)
    100kgpappa skrev 2017-06-15 18:48:54 följande:
    Men nu är det ju en person man har sex med, och inte bara exakt precis rövhålet. Och som hetero tänder man på kvinnor, och inte män. Är ingen skillnad på munnen heller...

Skulle du vilja ha sex med en 90-årig kvinna, fitta som fitta eller?
    Jag är inte lesbisk så jag vill inte ha sex med en kvinna.

• New  Dawn

Flera kvinnor skriver här att de behöver vara extra kåta för att uppskatta analsex, men så känner inte jag. Jag kan bli kåt allt eftersom. Det kräver egentligen mindre kåthet än vaginal njutning. Vaginal stimulering är svårare att njuta av om jag inte är kåt Då är jag ju känsligare/skörare, trängre och torrare i slidan .(Jag får dessutom lätt svamp om vi börjar för snabbt med vaginal penetering) Analen är däremot i princip lika. Så att börja smeka runt analen och penetrera den går lättare att börja "tidigare" med. För att njuta ordentligt och få orgasm krävs ju att jag är kåt så klart, men för mig funkar det bra att smyga igång kåthet analt.

Jag går inte heller igång på att det skulle vara dirty, eller typ förbjudet. Jag tyckte möjligen det kändes lite extra intimt de första gångerna, men för mig handlar det om konkret njutning. Att samtidigt få ett finger eller en leksak analt samtidigt som annat sex är det allra skönaste för mig.

Anyone can hate. It costs to love.
  • LionQueen88

Jag får de skönaste orgasmerna av det, så varför skulle jag inte ha analt?
Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?