• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (rosa) skrev 2017-03-12 16:01:15 följande:

Du som kille tycker om analsex, hoppas din pojkvän tillfredsställer dig ofta.

Jag är tjej och gillar inte analsex, det gör inte mina vänner heller!

Jag är kille och inte överförtjust i analt nej. Aldrig varit min grej.

Men jag har träffat på flera tjejer som gillar det!

Du och dina väninnor gör inte det nej? Hur många av er har testat? Jag skrev tydligt att de flesta tjejer inte gillar analsex.
  • Anonym (25yo)

Såklart! Skönaste som finns!

• Anonym7676

Jag är man. Det finns inget mer upphetsande för mig att slicka en tjejs rumpa. Älskar att slicka fitta med. Hela packet. Jag brukar rör analen med tungan lätt o såå lätt då de är mest känslig. Hon rycker till lite. Slutar alltid med härlig klitoris slick och explosion!!!

• Pussan

Nej! Jag vill ha i fittan och i munnen, men INTE i röven.
    Men det är jag, finns säkert de som gillar analt också.  

• Robb80
    Anonym (Emmelie) skrev 2017-03-12 11:25:46 följande:

Såklart det finns! Jag älskar analt. Önskar jag hade en kille här nu som kunde trycka in kuken djupt in i min stjärt och knulla den hårt å länge!

Anonym (Emmelie) skrev 2017-03-12 11:25:46 följande:

Såklart det finns! Jag älskar analt. Önskar jag hade en kille här nu som kunde trycka in kuken djupt in i min stjärt och knulla den hårt å länge!

Är det så svårt att hitta?
  • Anonym (Alf)

Ja det finns massor av tjejer som gillar analsex. Jag har träffat massor. 60-70 % gillar analt. Av dom jag har haft sex med.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (?) skrev 2017-02-11 16:58:59 följande:

Jag bara undrar, vad är det som är så tilltalande med analsex? Jag har aldrig förstått det :/

Jag är själv kvinna, och har aldrig haft det. Så därav jag frågar

Alla pojkar och flickor älskar analsex om det görs rätt.

Tyvärr provar ni killar penetrera tjejer felaktigt utan rätt teknik vilket kan göra ont o ge obehag och därmed bestämmer ni tjejer er för att det inte är skönt när ni faktiskt inte har gett det en ärlig chans. Även om man gör rätt så uppstår det oftast en obehaglig kännsla precis när snopp el dildo äntligen kommit in. Tålamod och vänta stilla 10 20sekunder och sen är det helskönt. Visst kanske det känns som du ska bajsa och andra konstiga kännslor men snart omvandlas dessa känslor och omtolkas till njutning. Ju fler gånger ni har analsex desto mer finslipar nii tekniken och njuter bara mer o mer.

Kom ihåg att vi killar njuter minst lika mycket av anusmassage, prostatamjölkning och att tex med en dildo bli knullad i baken.

Jag önskade att ni alla lägger bort era fördommar och med tålamod verkligen ger det en chans.
  • PatienceMyFriend
    Cayman skrev 2017-02-11 16:52:13 följande:

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

Ja, det finns.

Jag själv har haft analsex med en tjej och jag har aldrig njutit så mycket av det förräns jag fick utlösning i hennes bak. Det var som om jag såg gud för den första gången för att när jag fick utlösningen i hennes anal så var det som om jag såg henne på ett helt nytt perspektiv. Själva känslan var fulländad för att det kändes som om det var det jag var ämnad för, att tillfredställa henne och att bli tillfredställd genom att spruta i min sats i hennes rumpa och i slutändan är det värt själva väntan... för att det var verkligen som om jag såg gud för den första gången när jag kom in i henne.

Det var verkligen som himmelriket och det är så föbaskat skönt.

Jag rekommenderar alla tjejer i världen att ha analsex.
  • Anonym (?)
    Anonym (Mannen) skrev 2017-03-15 03:48:43 följande:

Alla pojkar och flickor älskar analsex om det görs rätt.

Tyvärr provar ni killar penetrera tjejer felaktigt utan rätt teknik vilket kan göra ont o ge obehag och därmed bestämmer ni tjejer er för att det inte är skönt när ni faktiskt inte har gett det en ärlig chans. Även om man gör rätt så uppstår det oftast en obehaglig kännsla precis när snopp el dildo äntligen kommit in. Tålamod och vänta stilla 10 20sekunder och sen är det helskönt. Visst kanske det känns som du ska bajsa och andra konstiga kännslor men snart omvandlas dessa känslor och omtolkas till njutning. Ju fler gånger ni har analsex desto mer finslipar nii tekniken och njuter bara mer o mer.

Kom ihåg att vi killar njuter minst lika mycket av anusmassage, prostatamjölkning och att tex med en dildo bli knullad i baken.

Jag önskade att ni alla lägger bort era fördommar och med tålamod verkligen ger det en chans.

Jag har inga fördommar, men förstår dock inte attraktionen till att penetrera ett anus när man har vagina. Det betyder inte att jag dömmer de som sysslar med analsex, men jag förstår inte varför man vill ha det. Är det trångare eller vad är skillnaden mellan analsex och vaginalsex? Alltså för den som penetrerar, inte den som tar emot.
  • Aikido
    PatienceMyFriend skrev 2017-03-15 09:38:12 följande:
    Ja, det finns.
    Jag själv har haft analsex med en tjej och jag har aldrig njutit så mycket av det förräns jag fick utlösning i hennes bak. Det var som om jag såg gud för den första gången för att när jag fick utlösningen i hennes anal så var det som om jag såg henne på ett helt nytt perspektiv. Själva känslan var fulländad för att det kändes som om det var det jag var ämnad för, att tillfredställa henne och att bli tillfredställd genom att spruta i min sats i hennes rumpa och i slutändan är det värt själva väntan... för att det var verkligen som om jag såg gud för den första gången när jag kom in i henne.
    Det var verkligen som himmelriket och det är så föbaskat skönt.
    Jag rekommenderar alla tjejer i världen att ha analsex.
    Hur upplevde tjejen det medan du blev religiös?

Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?