• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • Anonym (svårnavigerat)

Enkla svaret: Ja.

Mer komplexa svaret: Ämnet analsex är laddat för många, särskilt för kvinnor. Vi har lärt oss att fina flickor inte utövar det och i många sammanhang framställs analsex som något som bara görs för kukbäraren - att vi kvinnor bara får ont och blir förnedrade i det. Detta kan leda till att många kvinnor känner en motvilja till att ens försöka och för att komma förbi det krävs ett enormt förtroende för den man utövar sexet med. Man behöver känna sig helt och fullt respekterad som människa och trygg i sexlivet (att inte bara nej respekteras utan att även att subtila signaler fångas upp). Man behöver också känna att mannen man har sex med värderar ens njutning högt, gör sitt för att vänta in och hjälpa till för att man ska nå orgasm och att man kan prata om sex, vad man gillar och inte - vad man önskar och drömmer om. 

Når man dit kan man mycket väl få en kvinna att våga testa anal stimulans, som något utforskande man gör gemensamt och som bara är hett - inte smärtsamt, förnedrande eller något man "ställer upp på". 

• Anonym (Kvinna 20)
    Slöjdläraren skrev 2017-02-11 20:32:00 följande:

Få inte för dig nu att skicka en massa privata mess.

Kan bli för mycket för dig

Retsticka ;) Får la behärska mig.
  • Slöjdläraren
    Anonym (Kvinna 20) skrev 2017-02-12 10:27:00 följande:
    Retsticka ;) Får la behärska mig.
    Går nog bra!
    Egentligen blir det mest bara kladdigt och en massa tvätt ändå.
    Vad är skön sex mot att käka en påse Twist och se en bra film
  • Smecker
    Abegayle70 skrev 2017-02-11 17:07:39 följande:

Ta då och sätt in en kontaktannons om att du vill bli tagen i baken så du får prova på hur det känns för tjejen som ska få äran att bli tagen i baken av dig.

Nej, jag är inte särkilt förjust i att bli tagen där bak...

Gäller detta alla sexuella handlingar, eller bara dem du själv ogillar? Du slickade såklart fitta så du fick prova på hur det känns för killen som ska få äran att slicka din fitta?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Mr Prefect)
    Cayman skrev 2017-02-11 16:52:13 följande:

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

Ja de finns..
    Inte min fru (för trång) men som tur var kvinnan i paret vi träffar då och då...sist hade vi dubbelmacka ;)
  • 100kgpappa
    Anonym (??Man) skrev 2017-02-11 17:01:55 följande:

Tror det handlar om att förnedra om dom nu så gärna vill knulla röv kan dom väl söka upp varandra är garanterat ingen skillnad på kvinnoröv eller mansröv

Är ingen skillnad på kvinnomun och mansmun heller, men skulle aldrig vilja på avsugen av en man för det.

Analsex handlar inte om förnedring, det handlar om njutning. Vissa gillar det, andra inte.
  • Anonym (N)
    Anonym (??Man) skrev 2017-02-11 17:01:55 följande:
    Tror det handlar om att förnedra om dom nu så gärna vill knulla röv kan dom väl söka upp varandra är garanterat ingen skillnad på kvinnoröv eller mansröv
    Så barnsligt.
  • Abegayle70
    Smecker skrev 2017-02-12 11:41:29 följande:

Gäller detta alla sexuella handlingar, eller bara dem du själv ogillar? Du slickade såklart fitta så du fick prova på hur det känns för killen som ska få äran att slicka din fitta?

Eftersom jag är bs så är det något som kom automatiskt
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Anonym (Ung tjej)

Ja! Jag njuter av analsex och tycker inte att det gör ont eller känns obehagligt på något sätt. Det skulle vara precis i början i så fall, när kuken förs in och det blir som ett tryck. Men så fort man börjar knulla är det bara skönt.

Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?