• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • Cayman

Jag är inte gay så det blir svårt om det inte finns någon attraktion till det manliga könet. Skulle dock inte ha nåt problem att låta en tjej ta mig med en strap-on om jag får ta henne i röven.

• Cayman

Eftersom allt handlar om ge och ta. Är absolut inte ute efter att få förnedra någon kvinna, utan endast få njuta av analsex om hon också njuter av det. Det är en sådan kvinna som jag skulle vilja hitta.

• Anonym (123)
    Anonym (??Man) skrev 2017-02-11 17:05:31 följande:
    Innan du begär att få ta någon annan i röven ta en i din egen så du vet vad du pratar om
    På det viset hade ju aldrig nån kunnat ha analsex
  • mammaåten

Testa någon sexsida online. Eller tinder. Eller krogen. Finns tjejer som gillar det lite här och var men räkna inte med att få ha det första gången :)

• MammAmma

Jo, det finns tjejer som gillar analsex. Jag gillar det emellanåt.

Nu vet jag väldigt många 'analsexmotståndare' som tycker att man ska låta tjejen knulla en i röven med dildo innan man lägger fram förslaget för henne, men ärligt talat så är det egentligen ingen dum idé. Vet du själv hur det känns är det troligare att du vet hur du ska göra för att göra upplevelsen så bra och positiv som möjligt för tjejen sen.

• Bobby Clarke

Det finns en hel del tjejer som gillar och njuter av analsex.

Jag har haft det med 12-14 tjejer, som verkligen gillar det.

Cayman skrev 2017-02-11 16:52:13 följande:

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Anonym (1984 det är kameror överallt OMG)

Jag har provat analt på mig själv och det var skönt. Min tjej vill inte ha analsex mer för det.

• MammAmma
    Anonym (1984 det är kameror överallt OMG) skrev 2017-02-11 17:22:51 följande:

Jag har provat analt på mig själv och det var skönt. Min tjej vill inte ha analsex mer för det.

Näe. Men den dagen du får komma till - med henne eller nån annan - så vet du hur man gör
  • Frontline

Klart det finns tjejer som gillar det, min bästa tjejkompis älskar det enligt henne själv..

Jag har aldrig prova men vill och har frågat frugan om hon är med på det men hon vill inte så det stannar vid en fantasi hos mig..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Underbaraälskade

Absolut,klart vi finns men kan bara prata för mig själv förstås!
    Och jag vet ju att även vissa väninnor skulle vilja uppleva en härlig DP . Flört

Sen är det ju inte analt varje gång vi har sex,som alltid handlar det om situation och känsla...

Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?