• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • MrFlex
    Abegayle70 skrev 2017-02-13 19:07:34 följande:
    Din tolkning. ..

Själv skulle jag aldrig kräva något av en partner som jag inte själv kan tänka mig.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
    Betyder det att du "kräver" din partner på saker du själv gillar?
  • Abegayle70
    MrFlex skrev 2017-02-13 19:29:27 följande:

Betyder det att du "kräver" din partner på saker du själv gillar?

Absolut inte.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • 100kgpappa
    Anonym (Charmtrollet) skrev 2017-02-13 15:18:15 följande:

Uttrycker du dig på det sättet förstår jag att du inte fått napp. Du vill knulla en tjej i röven för din njutning. Charmigt. 

Om du få med en kvinna på det spåret ska du fokusera mer på hennes njutning och mindre på din kuk. Din kuk kommer antagligen inte vara inblandad till en början.

När du slickar en tjej, gör henne blöt och upphetsad och för försiktigt in ett finger. Fråga henne om det är skönt. Lyssna. Var lyhörd. 

Inget i TS inlägg säger något om hur han utrycker sig, enbart en önskan att träffa en kvinna som gillar analsex.

Han har heller inte sagt något om att det enbart handlar om sin egen njutning.
  • MammAmma
    100kgpappa skrev 2017-02-14 00:47:09 följande:

Inget i TS inlägg säger något om hur han utrycker sig, enbart en önskan att träffa en kvinna som gillar analsex.

Han har heller inte sagt något om att det enbart handlar om sin egen njutning.

• Anonym (Lillamy)

Här har du en, något jag upptäckte tillsammans med maken.

• Anonym (160 cm)

Folk skriver mycket konstigt i denna tråd.
    Nästan lika konstigt som när de skriver skit om korta tjejer, de som är under 160 cm

• Runkmästarn
    Anonym (Lillamy) skrev 2017-02-17 19:51:38 följande:

Här har du en, något jag upptäckte tillsammans med maken.

Vill maken också ha ballen bak kantänka? Jag ställer upp!
  • Anonym (Lillamy)
    Runkmästarn skrev 2017-02-17 19:53:52 följande:
    Vill maken också ha ballen bak kantänka? Jag ställer upp!
    Haha! Nej, det var inget för honom. 
  • Anonym (Annally)

Jag tänder på analt mer än nåt annat... Kvinna 33 år.

Gift med en man som inte gillar att knulla röv så ofta som jag hade önskat... Suck!!

• Underbaraälskade

Verkar som om du har fått svar på din fråga,vissa tycker om andra inte,det hela är alltså som baken delad...  Ha ha.

Vi älskar analsex men för det har vi det inte varje gång vi har sex,men visst blir det ganska ofta iaf......   Skäms

Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?