Inlägg från: 100kgpappa |Visa alla inlägg
  • 100kgpappa

Tjejer som gillar analt, finns det?

Anonym (??Man) skrev 2017-02-11 17:01:55 följande:

Tror det handlar om att förnedra om dom nu så gärna vill knulla röv kan dom väl söka upp varandra är garanterat ingen skillnad på kvinnoröv eller mansröv

Är ingen skillnad på kvinnomun och mansmun heller, men skulle aldrig vilja på avsugen av en man för det.

Analsex handlar inte om förnedring, det handlar om njutning. Vissa gillar det, andra inte.
  • 100kgpappa
    Anonym (Charmtrollet) skrev 2017-02-13 15:18:15 följande:

Uttrycker du dig på det sättet förstår jag att du inte fått napp. Du vill knulla en tjej i röven för din njutning. Charmigt. 

Om du få med en kvinna på det spåret ska du fokusera mer på hennes njutning och mindre på din kuk. Din kuk kommer antagligen inte vara inblandad till en början.

När du slickar en tjej, gör henne blöt och upphetsad och för försiktigt in ett finger. Fråga henne om det är skönt. Lyssna. Var lyhörd. 

Inget i TS inlägg säger något om hur han utrycker sig, enbart en önskan att träffa en kvinna som gillar analsex.

Han har heller inte sagt något om att det enbart handlar om sin egen njutning.
  • 100kgpappa
    Anonym (Annally) skrev 2017-02-18 13:44:03 följande:

Jag tänder på analt mer än nåt annat... Kvinna 33 år.

Gift med en man som inte gillar att knulla röv så ofta som jag hade önskat... Suck!!

Oflyt...det som är så skönt!
  • 100kgpappa
    sweet lady di skrev 2017-03-02 18:12:28 följande:

Klart det gör. Jag kan riktigt längta efter analsex om jag inte fått det på länge är en så härlig känsla. Bäst är om man kör en trekant och han knullade en analys medan tjejen slickar ens fitta. Helt jävla magiskt framförallt om hon först gjort ett rimjob och hjälpt honom trycka in den. Ett tips om ni har trekant är att inte knulla fitta först utan att han går direkt i analen och hon med bara tungan slickar en till orgasm. Fan vad sugen jag blev på just det nu...får styra upp det snart....ä

Du får komma hem till oss, då får du den behandlingen...
  • 100kgpappa
    Anonym (?) skrev 2017-03-15 15:30:13 följande:

Jag har inga fördommar, men förstår dock inte attraktionen till att penetrera ett anus när man har vagina. Det betyder inte att jag dömmer de som sysslar med analsex, men jag förstår inte varför man vill ha det. Är det trångare eller vad är skillnaden mellan analsex och vaginalsex? Alltså för den som penetrerar, inte den som tar emot.

Inte så jättestor skillnad, känns lite annorlunda.

Det är i huvudsak en psykologisk grej, för mig i vart fall.

Iom att jag går igång på det mer, så blir det skönare också. Får också mer intensiva orgasmer när man kommer i analen än i vaginan.

Vet inte riktigt varför, men det är nått speciellt med tjejer som gillar analsex, som gör hela grejen upphetsande.
  • 100kgpappa
    Anonym (21år) skrev 2017-06-14 22:06:19 följande:

Killar som vill knulla en tjej i bajan är smygbögar   

Yup, precis som de som vill bli avsugna, det är jättevanligt bland bögar att suga av varandra. Äckligt!
  • 100kgpappa
    Anonym (nej och nej) skrev 2017-06-15 15:20:49 följande:

Det finns inga tjejer som frivilligt vill bli knullad i röven. Det är bara bögar som vill det. Tjejer har ingen prostata så vad är meningen?

Ja du...jag tror inte ens det är lönt att förklara för dig, för jag tror inte du är mogen att ta in information som inte passa din världsbild...
  • 100kgpappa
    Anonym (21år) skrev 2017-06-15 18:44:32 följande:

Det är ingen skillnad på ett manligt och ett kvinnligt rövhål  

Men nu är det ju en person man har sex med, och inte bara exakt precis rövhålet. Och som hetero tänder man på kvinnor, och inte män. Är ingen skillnad på munnen heller...

Skulle du vilja ha sex med en 90-årig kvinna, fitta som fitta eller?
  • 100kgpappa
    Anonym (21år) skrev 2017-06-15 18:54:11 följande:

Jag är inte lesbisk så jag vill inte ha sex med en kvinna.

Ok. Trodde du var kille... 90-årig man då, kuk som kuk...
  • 100kgpappa
    Anonym (21år) skrev 2017-06-15 21:37:09 följande:

Jag tror inte det för dom stinker  väl skit och piss 

Ja, för det går ju inte att tvätta sig när man blir gammal...

Du ser ingen skillnad mellan en hårig mansröv och fin rundad len kvinnoröv?
  • 100kgpappa
    Anonym (smakfråga) skrev 2017-06-15 23:47:32 följande:

Vetefan om jag håller med om det, förkärleken för fisringen verkar vara klart överrepresenterad hos porrskadade killar som inte direkt är kända för att se kvinnor som personer utan snarare som köttstycken som existerar för deras njutning

Anatomiskt sett skiljer sig en mansröv inte nämnvärt mycket från en kvinnoröv, den fyller samma funktion och är lika erogen. Mao borde det inte vara mer njutbart för en kvinna att ta den i tvåan än vad det är för en man.

Det har jag inte påstått heller, men vi diskuterade väl skillnaden i känsla för den som ger, inte den som tar emot?

De kvinnor jag har analsex med tycker det är grymt skönt, och får orgasmerna det. Några har jag nästan bara haft analsex med.

Att det inte skiljer anatomiskt är helt ointressant, precis som att det troligen är lika skönt att bli avsugen av en man som av en kvinna, men det skulle kännas väldigt fel, och avtändande. Jag gillar sex med kvinnor, både oralt, vaginalt och analt. Det är inte hur man gör sex som avgör om man är bi/homo, utan med vem man har det.

Sen har du en rätt fördomsfull syn på män som gillar analsex, för det handlar om att ta tillvara det förtroende man får av kvinnan att ha analsex, och fokusera på hennes njutning i första hand. Iallafall för mig.

Att ha analsex med en kvinna som inte verkligen njuter av det är helt ointressant, då ger det mig inget.

Det är just att kvinnan njuter och får orgasmerna av analsex som gör att jag går igång på det, rent hur det känns är det inte så stor skillnad, lite annorlunda känsla mest.

Sen är det kanske bara var runt var tredje gång vi har analsex som det blir analt knull, oftast är det fingrar och leksaker som används.

Hur passar det in i din fördomsmall om man enbart med hjälp av tunga och fingrar stimulerar en kvinna analt/vaginalt till orgasm, och sen är man nöjd. Ser man kvinnor som köttstycken då?
  • 100kgpappa
    Anonym (Nyligen) skrev 2017-08-05 13:33:47 följande:

Första gången jag hade analsex var för ca 2 månader sen. Min särbo är mer erfaren sexuellt än mig och han frågade hur arg jag skulle bli om han "tryckte in den där" och bara tryckte lätt mot hålet för jag skulle förstå vad han menade. Och när jag sa att jag aldrig provat men kan tänka mig det så ja, fick jag prova vh sen dess är analt i princip alltid ett inslag i sexakten! Trodde inte jag skulle njuta sp mycket av det som jag faktiskt gör.

Funkade det första gången utan nån uppvärmning alls eller glidmedel?

Du är en naturbegåvning alltså!
  • 100kgpappa
    Anonym (Nyligen) skrev 2017-08-05 14:39:35 följande:

Om jag minns rätt så använde han inget glidmedel men däremot blötte upp lite med mitt naturliga glidmedel från andra stället så att säga. Och det va ingen uppvärmning mer än stt han tog det extremt försiktigt såklart och det var mer jag som tryckte bakåt och han var still. Första gången var samtidigt den värsta pga att jag efter ett tag kände mig nästan akut bajsnödig men det släppte fort och sen den gången har jg inte fått den känslan :)

Ja, det funkar också. Bara att gratulera till en ny dimension i den sexuella njutningen.
Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?