Inlägg från: anton999999 |Visa alla inlägg
  • anton999999

Tjejer som gillar analt, finns det?

För er som vill prova analt oavsett om det är tjej el kille som ska penetreras kan det vara en mycket bra och skonsammare att börja med en dildo.

Dildon ska inte vara slät utan typ ådrig med strukturerad yta för att verkligen vara skön då en slät knappt känns när den glider genom anus o blir därmed ingen större sensation.

Knullar man med tex kuken har man inte heller samma vinkelkontroll och killen kan bli lite väl exalterad\kåt och trycka på lite för mycket. Men när din partner handhåller dildon ger det bättre kontroll och ni kan sen i jämställdhetens namn byta plats och prata om hur ni båda upplevde att bil penetrerade. Jag själv var tidigare bara inprogramerad på att penetrera tjejen som om att det var enda analsexet men slumpen blev att jag själv fick dildon i mej och överaskande nog var det helt ljuvligt och vill bara ha mer, tänk på det killar!!

Som vanligt gäller det gamla vanliga med duktigt med glidmedel och långsamt massera o värma upp anus innan man börjar penetrera med 1finger,2fingrar bakifrån innan man långsamt masserar o trycker dildon mot öppningen och den långsamt går djupare o djupare tills den slinker in. När dildon kommer in kan det för nybörjare vara obehagligt och kännas väldigt fel en stund och därför låter ni dildon vara stilla 1 minut för att det ska bli bra. Då är det dax att börja klullandet o undersöka hur djupt den går mm. Det är helt fantastiskt att låta dildon glida långsamt ända från mynningen ända in i botten och ta god tid på er med mycke glidmedel. Stanna upp dildon med en paus några minuter och fortsätt o prova olika ställningar, vinklar, raka ben, fosterställning osv. För orgasm sen brukar framåtriktad snabb o kort knullning mot g-punkt eller prostatan ge en bra final.

Ha tålamod och gör det flera gånger och det blir bara skönare o skönare med tiden.

• anton999999
    Anonym (Kan gilla det - ibland) skrev 2017-03-22 22:08:48 följande:

Gillar analsex men jag måste vara dj**kligt kåt innan. Och bara som en extra grej ibland. Jag måste liksom verkligen känna och vara upplagd för det annars kan det bli tvärtom. Analfixerade killar går oftast "bort" då det lätt blir lite för mycket i ett sånt sexliv.

Nu har jsg erfarit sex med fler samtidigt några gånger. Då blir det en sak som man testar från tid till annan. Ett av de bästa sexet jsg haft hade jag med två killar som båda var ganska så hämningslösa och inte ett dugg brydda av att en annan kille var med. Jag kände mig i helt i centrum för deras lustar. Det var klart nåt speciellt. Ett av de "bästa" ögonblicken var att samtidigt som jag blev tagen där även hade en av dem slickades i fittan. Det var härligt när det där djuriska hos dem kom fram och alla bara njöt.

Härligt att sådana som du finns. Försök förmå andra kvinnor att våga mer o ta intiativ så att de kan lyfta sin njutning till nya höjder istället för att vara så pryda.
Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?