• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • mamma4ever

Hej alla bim idag och än har mensen inte synts till. molverk imagen dock så får se om den dyker upp eller om den håller sig borta.

• Annabola
    mamma4ever skrev 2017-02-27 15:55:51 följande:

Hej alla bim idag och än har mensen inte synts till. molverk imagen dock så får se om den dyker upp eller om den håller sig borta.

Hej! BIM imorgon, men brukar alltid ha spottings dagen innan.. inget än iaf! Men kvällen är lång.. Hua! Dock känns det som vanligt när mensen är på gång, men man hoppas ju iaf!!
  • Prinsessan
    mamma4ever skrev 2017-02-27 15:55:51 följande:

Håller tummarna för för dig!

Mitt plus känns helt magiskt och overkligt! ?
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-27 17:40:19 följande:

Hej! BIM imorgon, men brukar alltid ha spottings dagen innan.. inget än iaf! Men kvällen är lång.. Hua! Dock känns det som vanligt när mensen är på gång, men man hoppas ju iaf!!

Hoppas hoppas hoppas!
  • Annabola
    Prinsessan skrev 2017-02-26 23:36:59 följande:

Kan det verkligen vara så??

Grattis!!!
  • Annabola
    Prinsessan skrev 2017-02-28 18:35:38 följande:
    Hoppas hoppas hoppas!
    Inget idag heller.. temperaturen fortfarande hög. Hoppas den inte kommer! Köper nog ett test imorgon.. en dag över BIM. Ska man våga?? Ett testa tidigt-test kanske?
  • Annabola

Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!

• Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-28 22:44:06 följande:

Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!

Hur har det gått?
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017