Inlägg från: Prinsessan |Visa alla inlägg
  • Prinsessan

BIM FEBRUARI 2017

Jag har egentligen BIM 31/1, men förra månaden kom mensen 3 dgr för sent, vet därför inte om allt är förskjutet nu, eller om denna cykel blir ovanligt kort.

33 år, giftstruma (nu opererad) och försöker med första barnet.

• Prinsessan

Första barnet, andra försöket, BIM 25/2.

ÄL på självaste alla hjärtans dag enligt NC.

Grattis alla som plussar!

• Prinsessan
    Madde9023 skrev 2017-02-08 13:29:50 följande:

Hej!

Har inte skrivit något i tråden än då det var osäkert om det skulle bli BIM i februari eller mars denna gång.

Är en tjej på 26 år. Vi är inne på vårt 4:e försök med hormonstimulering då jag har PCO. Var på ultraljud idag och då fanns ett moget ägg, så en spruta ovitrelle har tagits för att få ägglossning. Så BIM blir 23/2, hoppas verkligen att det går vägen denna gång!

Håller tummar och tår!

Vi har BIM 25/2, vårt tredje försök, så hoppas hoppas!

ÄL på tisdag!
  • Prinsessan
    ämäli skrev 2017-02-07 16:17:45 följande:

Idag vart de tydligt.. BIM igår eller idag ???? Så BF blir nog 16/10

Var köper du dessa tester, gillar att det går att skriva på "skaftet", mina är liksom blanka med texten "LH" alt "hcg" på...

Blir svårt att läsa när man skriver på de.
  • Prinsessan

Positivt utslag på ÄL- test nu, idag.

Enligt NC och temperatur är ÄL imorgon och när stickorna visar stegring skall det ske en ÄL inomett dygn, håller tummar och tår för en alla hjärtans dag bebis!

Återkommer vid BIM med utfall. :)
  • Prinsessan
    Isvattenis skrev 2017-02-13 13:44:56 följande:

Härligt. Lägg gärna upp bild om du testar imorgon med. För så där har mina sett ut i 3 dagar.. hmmm

Bild från idag :)

Mitt är betydligt svagare nu!
  • Prinsessan

Inser idag att jag gått över tiden! :o

BIM +2, INGA SYMPTOM.

Hade ÄL 14/2, lyckades mysa 11/2, srn fick jag kraftig svaminfektion, så gav upp hoppet om den här månaden helt.

EN ENDA gång på hela månaden...

Insåg ikväll att jag skulle haft mens i fredags, testat med kvällsurin, vad tror ni?

LH- testet är bara för att visa var det eventuelka strecket skall vara...

• Prinsessan
    mamma4ever skrev 2017-02-27 15:55:51 följande:

Hej alla bim idag och än har mensen inte synts till. molverk imagen dock så får se om den dyker upp eller om den håller sig borta.

Håller tummarna för för dig!

Mitt plus känns helt magiskt och overkligt! ?
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-27 17:40:19 följande:

Hej! BIM imorgon, men brukar alltid ha spottings dagen innan.. inget än iaf! Men kvällen är lång.. Hua! Dock känns det som vanligt när mensen är på gång, men man hoppas ju iaf!!

Hoppas hoppas hoppas!
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-28 22:44:06 följande:

Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!

Hur har det gått?
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-28 18:53:01 följande:

Inget idag heller.. temperaturen fortfarande hög. Hoppas den inte kommer! Köper nog ett test imorgon.. en dag över BIM. Ska man våga?? Ett testa tidigt-test kanske?

Jag testade BIM +1-, negativt. +2 också, på morgonen, sedan skulle jag slänga testet, TIMMAR senare... då såg jag skuggan.

Testar ff svagt, BIM +5, med stickor, men med cb digital "gravid 2-3"
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-28 22:44:06 följande:

Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!

Stickor idag, BIM +5:

• Prinsessan
    littlepixiegrl skrev 2017-03-01 22:04:58 följande:

Döm om min förvåning när testen såg ut så här i morse!!! Jag som bara gick och väntade på mensen, som jag trodde var 9 dagar sen!

Grattis!
  • Prinsessan

Döm om min förvåning när testen såg ut så här i morse!!! Jag som bara gick och väntade på mensen, som jag trodde var 9 dagar sen!

Grattis!
  • Prinsessan

Grattis!
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017