BIM FEBRUARI 2017
Jag har egentligen BIM 31/1, men förra månaden kom mensen 3 dgr för sent, vet därför inte om allt är förskjutet nu, eller om denna cykel blir ovanligt kort.
33 år, giftstruma (nu opererad) och försöker med första barnet.
Jag har egentligen BIM 31/1, men förra månaden kom mensen 3 dgr för sent, vet därför inte om allt är förskjutet nu, eller om denna cykel blir ovanligt kort.
33 år, giftstruma (nu opererad) och försöker med första barnet.
Första barnet, andra försöket, BIM 25/2.
ÄL på självaste alla hjärtans dag enligt NC.
Grattis alla som plussar!
Hej!
Har inte skrivit något i tråden än då det var osäkert om det skulle bli BIM i februari eller mars denna gång.
Är en tjej på 26 år. Vi är inne på vårt 4:e försök med hormonstimulering då jag har PCO. Var på ultraljud idag och då fanns ett moget ägg, så en spruta ovitrelle har tagits för att få ägglossning. Så BIM blir 23/2, hoppas verkligen att det går vägen denna gång!
Idag vart de tydligt.. BIM igår eller idag ???? Så BF blir nog 16/10
Härligt. Lägg gärna upp bild om du testar imorgon med. För så där har mina sett ut i 3 dagar.. hmmm
Inser idag att jag gått över tiden! :o
BIM +2, INGA SYMPTOM.
Hade ÄL 14/2, lyckades mysa 11/2, srn fick jag kraftig svaminfektion, så gav upp hoppet om den här månaden helt.
EN ENDA gång på hela månaden...
Insåg ikväll att jag skulle haft mens i fredags, testat med kvällsurin, vad tror ni?
LH- testet är bara för att visa var det eventuelka strecket skall vara...
Kan det verkligen vara så??
Eller?
Grattis! Du e gravid :)
Grattis!!
Hej alla bim idag och än har mensen inte synts till. molverk imagen dock så får se om den dyker upp eller om den håller sig borta.
Hej! BIM imorgon, men brukar alltid ha spottings dagen innan.. inget än iaf! Men kvällen är lång.. Hua! Dock känns det som vanligt när mensen är på gång, men man hoppas ju iaf!!
Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!
Inget idag heller.. temperaturen fortfarande hög. Hoppas den inte kommer! Köper nog ett test imorgon.. en dag över BIM. Ska man våga?? Ett testa tidigt-test kanske?
Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!
Döm om min förvåning när testen såg ut så här i morse!!! Jag som bara gick och väntade på mensen, som jag trodde var 9 dagar sen!
Döm om min förvåning när testen såg ut så här i morse!!! Jag som bara gick och väntade på mensen, som jag trodde var 9 dagar sen!