Vi som är gravida efter ÄD 2017
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Alltså skiljer det bara tre dagar mellan oss? :)
Alltså skiljer det bara tre dagar mellan oss? :)
Idag har jag haft rätt mycket molvärk under tiden jag jobbat och mådde illa under ett tillfälle på morgonen. Galet att man kan bli så glad över att må illa!
Jag har fortfarande lite rosa/bruna flytningar, ser ut som det är lutinusen som kommer ut lite färgad men känner mig inte så orolig över dem längre.
Vi har fått tid för första ultraljudet den 19 maj, känns lite som en evighet!
Här kommer en länk som jag fått tips om på fl. dör kan man räkna ut hur långt gången man är efter ivf/äd. Vid äd välj ivf o även se när viktiga milstolpar, tex v12 el de olika trimestrarna infaller. Grattis till er alla som är gravida o stort lycka till!
Förlåt missade, här kommer länken:
www.babymed.com/pregnancy-due-date-conception-calculator
Här kommer en länk som jag fått tips om på fl. dör kan man räkna ut hur långt gången man är efter ivf/äd. Vid äd välj ivf o även se när viktiga milstolpar, tex v12 el de olika trimestrarna infaller. Grattis till er alla som är gravida o stort lycka till!
Förlåt missade, här kommer länken:
www.babymed.com/pregnancy-due-date-conception-calculator
Hej Micro ! Hur går det för dig? Vad blir nästa steg? Har du fler embryon kvar i frysen i Riga?