Vi som är gravida efter ÄD 2017
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Hallå tjejer! Hur är det? Blivit några fina brasor och/eller fackeltåg? Inte för oss faktiskt, mest pillat hemma.
Behöver skriva av mig lite... även i denna tråd. Känns som att jag bara går och väntar på missfall... Det är ngt som inte känns...rätt. Plus att brösten slutat ömma, blodsockret stabiliserat sig (diabetiker, det har varit suuuuperlågt ett par veckor nu vilket är vanligt/vanligast i tidig graviditet) och så dessa flytningar då som inte slutar. Gaaaaah! Hatar denna ovisshet!
Hej Micro ! Hur går det för dig? Vad blir nästa steg? Har du fler embryon kvar i frysen i Riga?
Hallå tjejer! Hur är det? Blivit några fina brasor och/eller fackeltåg? Inte för oss faktiskt, mest pillat hemma.
Behöver skriva av mig lite... även i denna tråd. Känns som att jag bara går och väntar på missfall... Det är ngt som inte känns...rätt. Plus att brösten slutat ömma, blodsockret stabiliserat sig (diabetiker, det har varit suuuuperlågt ett par veckor nu vilket är vanligt/vanligast i tidig graviditet) och så dessa flytningar då som inte slutar. Gaaaaah! Hatar denna ovisshet!
Heej, det har varit väldigt lugnt här också. Tog ett nytt test imorse som nu visade gravid 3+ :)
Mina bröst har inte heller varit alls ömma idag, men jag har heller inte haft några som helst flytningar! Känns jättekonstigt men eftersom jag inte blött några mängder tidigare samt med tanke på testet känner jag mig rätt lugn.
Det är nog ingen fara för dig heller Maran, verkar som att det verkligen kan skifta snabbt från dag till dag av vad jag har läst.
Men jag förstår dig, man tänker inte på något annat om dagarna och man oroar sig och analyserar ALLT...
Kram
Hur gick det hos Gyn idag? Såg han något hinnsäck?
och vad blev resultatet på hcg hos Werlabs från i fredags?
Urintest kan ju vara felaktiga tyvärr....
Två dagar HELT UTAN flytningar nu?! Är det normalt? Jag som gått med trosskydd ända sedan jag startade med lutinus (3 april) och nu inget! Visserligen jätteskönt och jag saknar absolut inte flytningarna men det känns.... konstigt...?
Och inga ömma bröst längre heller...?!
Och inga ömma bröst längre heller...?!