Vi som är gravida efter ÄD 2017
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Tack, jag är nöjd med hcgresultatet. Tog det bara för min egen skull,
för att se att det fortfarande ökade.
Jag gick in på Werlabs hemsida nu för att se vad du talade om, och ser nu hur problemet ser ut. Testa att maila Werlabs och felanmäl föreslår jag !
Det tråkiga är att lyckas du inte beställa provet idag, så får du vänta tills tisdag nästa vecka (eftersom måndag är 1 maj, röd dag).
Maila din koordinator på AvaRiga och berätta.
Men om du skulle till din gyn på tisdag 2 maj på vul,
- så fråga om du kan få ta hcgprov hos honom då när du ändå är där !
Slå 2 flugor i en smäll !
Gillar du avokado, fikon eller yoghurt ? så passa på att äta sånt också,
för det innehåller också magnesium !
Ha det bra !
Inga spottings överhuvudtaget igår! Vaknar upp idag och mår hur bra som helst och känns som jag för första gången på en vecka nu kan försöka njuta av detta. Men så tar det inte lång tid innan jag börjar oroa mig över att jag nu inte alls känner av några som helst symtom. Känner mig inte alls gravid!
Så nu har jag hört av mig till mödravårdscentralen här och bett om att få komma och ta blodprov och mäta Hcg, jag lär väl inte få komma förrän i nästa vecka ändå...
Ska iaf ta ett nytt clearblue digital test på måndag. Om det visar 3+ kanske jag kan känna mig lite lugnare, med tanke på att det visade 2-3 för en vecka sedan, då bör det ju iaf ha gått framåt?!
Inga spottings överhuvudtaget igår! Vaknar upp idag och mår hur bra som helst och känns som jag för första gången på en vecka nu kan försöka njuta av detta. Men så tar det inte lång tid innan jag börjar oroa mig över att jag nu inte alls känner av några som helst symtom. Känner mig inte alls gravid!
Så nu har jag hört av mig till mödravårdscentralen här och bett om att få komma och ta blodprov och mäta Hcg, jag lär väl inte få komma förrän i nästa vecka ändå...
Ska iaf ta ett nytt clearblue digital test på måndag. Om det visar 3+ kanske jag kan känna mig lite lugnare, med tanke på att det visade 2-3 för en vecka sedan, då bör det ju iaf ha gått framåt?!
Fick svar nu från mödravårdscentralen och de ville inte ta något Hcg, om det inte var ordinerat av läkare :( Jag kanske får kolla hos någon privat istället då
Hej, hur går det för er?
Jag går in i vecka 16 imorgon, och BF 20/10-17????