Vi som är gravida efter ÄD 2017
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Ditt hcg har väl dessutom ökat som det ska! Jag tror inte loppet är kört :)
Jag håller tummarna för er, Maran!!
All
Börjar om... Alla tummar hjälpte! Lite torkat blod och ngt som KAN vara en liten liten spricka vid livmodertappen kunde läkaren se, inget annat konstigt. Kan vara därifrån men även bero på alla hormoner sa hon... irriterade slemhinnor? Who knows... iaf, vi såg ett litet hjärta!!! <3 Och en fin hinnsäck som mätte exakt på dagen som den borde vara (5+6), och gulekropp. Allt annat såg finfint ut, HCG nääästan dubblerats som det ska, var iaf helt ok.
Och alla värden ok, inga infektioner el så. Såååå lättad! Tack för ert stöd!
Börjar om... Alla tummar hjälpte! Lite torkat blod och ngt som KAN vara en liten liten spricka vid livmodertappen kunde läkaren se, inget annat konstigt. Kan vara därifrån men även bero på alla hormoner sa hon... irriterade slemhinnor? Who knows... iaf, vi såg ett litet hjärta!!! <3 Och en fin hinnsäck som mätte exakt på dagen som den borde vara (5+6), och gulekropp. Allt annat såg finfint ut, HCG nääästan dubblerats som det ska, var iaf helt ok. Och alla värden ok, inga infektioner el så. Såååå lättad! Tack för ert stöd!
Åh, Såå roligt att höra <3
Jag fick också en liten blödning igår vid ett toabesök och sen inget mer så känner mig lite lugnare nu då.
Så skönt att allt var ok och såg bra ut
Kram
Så glad för er skull Maran! <3
Så glad för er skull Maran! <3
Åh, Såå roligt att höra <3
Jag fick också en liten blödning igår vid ett toabesök och sen inget mer så känner mig lite lugnare nu då.
Så skönt att allt var ok och såg bra ut
Kram
Maran73
Idag har jag känningar vaknade spydde, mådde så illa, mådde illa på tunnelbanan och sedan avtog det.
Men magen är så svullen men det beror nog mest på all lutinus. Men igår däremot inga känningar alls, kände mig helt ogravid som du skriver. Brösten däremot känner jag av. Så när jag inte har känningar på andra ställen så klämmer jag på brösten bara så jag säkerställer "aha bra de gör ff ont" haha man blir ju lite galen.
När jag började blöda så sa kliniken att jag genast skulle dubbla dosen lutinus, inget med progynon. Olika bud från olika kliniker verkar det som.
Har fortsatt med dubbla lutinus. Gud vad trött man är på smygandet av lutinus på jobbet hahaha..nu kan man det här med lutinus.