Vi som är gravida efter FET, BF 2017
Fortsättningstråd på "Någon som ska göra FET i november?" samt en tråd för alla som äntligen är gravida efter FET och har BF 2017!
Fortsättningstråd på "Någon som ska göra FET i november?" samt en tråd för alla som äntligen är gravida efter FET och har BF 2017!
Hur har ni det med symptom? Är dom konstanta och jämna eller går det upp och ner?
Ömheten i mina bröst har ju växlat mycket men hittills har illamåendet gradvis blivit värre. Men idag mår jag mindre illa än igår vilket stressar mig iochmed blödningen igår.
Nytt vul på tisdag. Snälla lilla, stanna!
Mår så sjukt illa... Någon som testat sea band?
Mår så sjukt illa... Någon som testat sea band?
Jag har provat lergigan comp men jag fick typ hjärtklappning och ångest av dom. Mådde dessutom fortfarande illa.
Jag tycker att det som hjälpt bäst är att inte stressa, ha sovmorgon osv och nu är jag julledig så då känns det bättre. Min stackars man är också ledig och får göra det mesta här hemma.
Mår man alltför illa så man inte kan äta kan man ju få primperan utskrivet, alternativt ondasetron, hade varit skönt med nåt som tar bort illamåendet men känner att jag ändå har kontroll på det, får ju i mig mat och kräks inte. Syrrans förra graviditet bestod av 4 månaders kaskadkräkningar, så att hon behövde piller förstår jag. Äta lite å ofta brukar funka även om allt typ smakar papper.
Första UL, nån som har koll? V10, hur stor bör ärtan / pricken vara? :)
En liten böna simmar runt 27 mm dag 9+3 så blev framflyttad 3 dagar :) nipt 9/1, eventuellt tar vi då reda på kön med! Verkar som vi båda vill det, men man måste ju va 100% :)
En liten böna simmar runt 27 mm dag 9+3 så blev framflyttad 3 dagar :) nipt 9/1, eventuellt tar vi då reda på kön med! Verkar som vi båda vill det, men man måste ju va 100% :)