Vi som är gravida efter FET, BF 2017
Fortsättningstråd på "Någon som ska göra FET i november?" samt en tråd för alla som äntligen är gravida efter FET och har BF 2017!
Fortsättningstråd på "Någon som ska göra FET i november?" samt en tråd för alla som äntligen är gravida efter FET och har BF 2017!
Då har vi också gjort ultraljud och ärtan var nu 1 cm och man såg tydlig ett litet fint hjärta slå! Nu börjar det sjunka in att jag faktiskt ät gravid..
BF 7 augusti!
Då har vi också gjort ultraljud och ärtan var nu 1 cm och man såg tydlig ett litet fint hjärta slå! Nu börjar det sjunka in att jag faktiskt ät gravid..
BF 7 augusti!
Härligt JohJen!
Jag har också gjort VUL idag och den var 9 mm och vi såg hjärtat som slog
Så skönt!! Nu kan jag slappna av trots avsaknad av symptom (de lär ju komma ).
För mig har symptomen typ försvunnit.. känns läskigt men dom var borta i tisdags då jag såg vårt perfekta lilla embryo, så det borde verkligen inte spela ngn roll. Men man blir ju ändå nojig..
Jag ligger ju lite efter er och har inte fått tid för vul förrän i vecka 8+1. Känns som en evighet tills dess!
Kan ändå trösta mig med att jag har precis alla symptom man kan ha, men mår bara mer och mer illa för var dag som går. Ni som fått hjälp med illamåendet, har ni vänt er till vårdcentralen eller er bm?
Vårdcentralen går nog fortast. Du ska ju bara få ett recept. Men tills vidare kan du prova postafen receptfritt. Varning för att man blir trött dock..
8+1 är ganska sent. Om du inte kan hålla dig kan du ju be om ett 1,5 v tidigare.
Vårdcentralen går nog fortast. Du ska ju bara få ett recept. Men tills vidare kan du prova postafen receptfritt. Varning för att man blir trött dock..
8+1 är ganska sent. Om du inte kan hålla dig kan du ju be om ett 1,5 v tidigare.