Vi som är gravida efter FET, BF 2017
Fortsättningstråd på "Någon som ska göra FET i november?" samt en tråd för alla som äntligen är gravida efter FET och har BF 2017!
Fortsättningstråd på "Någon som ska göra FET i november?" samt en tråd för alla som äntligen är gravida efter FET och har BF 2017!
Själv har jag blödig lite idag. Blir helt sjukt jävla orolig trots att jag äter trombyl som ju ökar blödningsbenägenheten samt gjorde vul igår där allt var bra. Så jobbigt med denna oro..
Nu har även jag gjort vul. En liten böna på 8 mm vilket stämmer exakt med veckan jag är i. Så skönt att få se det där pulserande lilla hjärtat!
Nu har även jag gjort vul. En liten böna på 8 mm vilket stämmer exakt med veckan jag är i. Så skönt att få se det där pulserande lilla hjärtat!
Hur har ni det med symptom? Är dom konstanta och jämna eller går det upp och ner?
Ömheten i mina bröst har ju växlat mycket men hittills har illamåendet gradvis blivit värre. Men idag mår jag mindre illa än igår vilket stressar mig iochmed blödningen igår.
Nytt vul på tisdag. Snälla lilla, stanna!
Hur har ni det med symptom? Är dom konstanta och jämna eller går det upp och ner?
Ömheten i mina bröst har ju växlat mycket men hittills har illamåendet gradvis blivit värre. Men idag mår jag mindre illa än igår vilket stressar mig iochmed blödningen igår.
Nytt vul på tisdag. Snälla lilla, stanna!
Jag har fortfarande inga symptom. Lite lite mensvärk, men inga ömma bröst, inget illamående, ingen trötthet... svårt att ana att man är gravid!
Hur har du fått fram vilken vecka+dag du är i?
Har en app, men den säger 6+0. Jämfört med dig borde jag vara 6+2? Hur räknar man?
Vågar mig på att hoppa in här då jag fick ett fint och starkt plus idag på testdagen. Var lite orolig då jag blödde lite tidigare i veckan.
Men är det någon mer av er som har haft väldigt kraftig "mensvärk"? Har så ont i ländryggen och ner över höfterna så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Är i vecka 6+4 idag. Symtomen kommer och går för mig. Hade också mindre symtom i lördags efter blödningen i fredags sen kom de tillbaks med råge. I tisdags mådde jag pyton. Igår och i förrgår hade jag bara ont i brösten. Idag har jag mått mer illa igen. Mitt vul är den 21/12 så bara vänta och se och försöka hålla sig lugn :)
Jag har fortfarande inga symptom. Lite lite mensvärk, men inga ömma bröst, inget illamående, ingen trötthet... svårt att ana att man är gravid!
Hur har du fått fram vilken vecka+dag du är i?
Har en app, men den säger 6+0. Jämfört med dig borde jag vara 6+2? Hur räknar man?
Vid återföring är man 2+5 om det är 5 dagars. Skumt att dom inte har kol på det tycker jag!