• johjen

Vi som är gravida efter FET, BF 2017

Fortsättningstråd på "Någon som ska göra FET i november?" samt en tråd för alla som äntligen är gravida efter FET och har BF 2017!

• Svar på tråden Vi som är gravida efter FET, BF 2017
  • Muffins2017

Tror typ 20% av alla gravida blöder. Jag blödde när jag väntade min son och säkert ännu fler ivfare pga progesteron.

Men jag förstår att du är orolig. Jag håller på och bli knäpp..

• johjen
    Muffins2017 skrev 2016-12-06 16:34:24 följande:

Tror typ 20% av alla gravida blöder. Jag blödde när jag väntade min son och säkert ännu fler ivfare pga progesteron.

Men jag förstår att du är orolig. Jag håller på och bli knäpp..

Jag tar i och för sig ingen progesteron eftersom jag kör helt ostimulerat men vet andra som blött både lite och mycket under graviditeten och där det gått bra. Tiden får utvisa vad detta är och försöker hålla mig någorlunda lugn..
  • Muffins2017

Åh nej vad jobbig! Kan du ta ett till test och se om hcg sjunkit?

Kan du få tidigare vul?

Håller tummarna för att den stannar ändå! Finns ju dom som blöder sig igenom hela graviditeten..

• Sjeldan

Jag blödde ju hela första veckan efter FET, håller mina tummar för att det är något liknande för dig Johjen!

• Muffins2017
    Sjeldan skrev 2016-12-06 21:51:05 följande:

Jag blödde ju hela första veckan efter FET, håller mina tummar för att det är något liknande för dig Johjen!

Just det, så häftigt att du blev gravid ändå. Eller S blödde du just därför!
  • Bimbim79

Nej, hoppas och håller tummarna för att det "bara blöder"
    Jag blödde första 2 månaderna med sonen, inte riktig mens men "för mycket" blod för att kännas ok! Tycker flytningarna blir typ gelé/ som snor när man är gravid. Nu när vi kör på lite slabbiga detaljer. Står att mjölkaktiga är normalt men mina är verkligen som typiskt genomförkyld snor (inte grönt då men konsistensen) kan inte påminna mig att det va så förra gångerna eller så har jag sorterat bort det ur minnet.

• johjen
    Muffins2017 skrev 2016-12-06 21:14:35 följande:

Åh nej vad jobbig! Kan du ta ett till test och se om hcg sjunkit?

Kan du få tidigare vul?

Håller tummarna för att den stannar ändå! Finns ju dom som blöder sig igenom hela graviditeten..

Har bara ett digitalt hemma så vet ej om det visar något? Uppe på toan nu, Inget klart blod men rosa. Ont i magen.. Ska ringa kliniken imorgon bitti. Tack för tummhållning!
  • Sjeldan

Är det någon annan som INTE kan sova? Trodde att man skulle vara trött men vaknar varje morgon vid 05 oavsett när jag går och lägger mig.. Helt hopplöst!

• johjen
    Sjeldan skrev 2016-12-06 21:51:05 följande:

Tack! Gjorde du ostimulerat FET?
Svar på tråden Vi som är gravida efter FET, BF 2017