Evadesiree skrev 2018-07-13 11:28:52 följande:
Det är helt klart manipulerade meddelande från Agnieszka eller skivit av henne själv.
Är det inte hon själv som skriver så har hon betalt någon att skriva. Katastrof ...
Som sagt jag fattade inte heller den dåliga engelskan på de 200sidor som jag skrev under. Du menar alltså att de donerar min mans barn ? Som jag misstänkt hela tiden då att de säljer våra embryo och att de ljuger om antalet överlevande embryo. På så sätt får de ju dubbelt betalt för en behandling av ett par. Först dyra pengar av oss där kostnaderna stiger i höjden på grund av dolda avgifter och sedan säljer ?donerar ? de våra embryo.
Håll ögonen öppna när någon får ett mörkt barn från öststats- länderna för då är det med stor sannolikhet min mans barn och de ägg som vi köpte på InviMed.
Ja dessa inlägg som har dykt upp i flera trådar verkar inte stämma, de är sannolikt skrivna av kliniken själva.
Men är det papper ni skrivit på, som gått genom hela behandlingen där? Vi gjorde ju inte hela där, hoppade ju av innan tack och lov kan jag tycka nu, och skrev på 3-4 sidor vill jag minnas. MEN, är lite orolig, då läkaren var mycket nöjd med min sambos spermier, tänk om de sparat dom?? Och sålt vidare??
Jag har heller inte sett röken av de pengar vi skulle få tillbaka från dom, nu har det gått över en månad, så får kontakta dom igen:/