• smurfen 11

InviMed

Flowerpower skrev 2018-06-13 09:49:02 följande:

Vad roligt att det gick bra för er. Man har ju hört om fler positiva berättelser innan 2018 men inte ett enda i år... Agnieszka tycker jag är OK men inte lika bra som på andra kliniker. I år verkar ha varit väldigt rörigt vet ej om det händer nåt. Vi var ombedda att vara där en lördag och när vi kom fick vi ta reda på att läkaren visste inte om oss eller vårt besök. Så deras utrustning skulle värmas upp under 24 timmar för att kunna göra själva befruktningen men det gjorde de inte. Så vi fick komma tillbaka på måndag igen (proffsigt, vad?) Flera månaders planering och helt plötsligt är ingen som vet att man skulle komma Rynkar på näsan

Vi fick bara 3 embryo och det verkar de flesta få i år- för att det är deras garanti. Nya positiva inlägg från Invimed verkar något misstänksamt tycker jag. Jag skulle INTE rekommendera Invimed. 

Kan också tycka det är lite misstänksamt med såna här inlägg som är sååå positiva. Men, det är ju såklart några som lyckats där, men bara hört en som blev gravid med tvillingar förra året. 

Får dock säga kliniken skött vår korrespondans bra efter vårt klagomål. Dock inte fått pengarna än, men det kan ta ytterligare nån vecka.

Men vad konstigt med ert besök, jag hade blivit skitförbannad.
  • smurfen 11
    Evadesiree skrev 2018-07-13 11:28:52 följande:

Det är helt klart manipulerade meddelande från Agnieszka eller skivit av henne själv.

Är det inte hon själv som skriver så har hon betalt någon att skriva. Katastrof ...

Som sagt jag fattade inte heller den dåliga engelskan på de 200sidor som jag skrev under. Du menar alltså att de donerar min mans barn ? Som jag misstänkt hela tiden då att de säljer våra embryo och att de ljuger om antalet överlevande embryo. På så sätt får de ju dubbelt betalt för en behandling av ett par. Först dyra pengar av oss där kostnaderna stiger i höjden på grund av dolda avgifter och sedan säljer ?donerar ? de våra embryo.

Håll ögonen öppna när någon får ett mörkt barn från öststats- länderna för då är det med stor sannolikhet min mans barn och de ägg som vi köpte på InviMed.

Ja dessa inlägg som har dykt upp i flera trådar verkar inte stämma, de är sannolikt skrivna av kliniken själva.

Men är det papper ni skrivit på, som gått genom hela behandlingen där? Vi gjorde ju inte hela där, hoppade ju av innan tack och lov kan jag tycka nu, och skrev på 3-4 sidor vill jag minnas. MEN, är lite orolig, då läkaren var mycket nöjd med min sambos spermier, tänk om de sparat dom?? Och sålt vidare??

Jag har heller inte sett röken av de pengar vi skulle få tillbaka från dom, nu har det gått över en månad, så får kontakta dom igen:/
  • smurfen 11
    Evadesiree skrev 2018-07-20 17:47:36 följande:
    Precis så var det med oss också. Min mans sperma var superbra. Så fantaskt bra att de faktisk återbetalade själva sperma- provet Direk.

Men vad hände med hans sperma ?

Och vad hände med våra embryo ?

Klart att de sålt , jag menar donerat ....

Kram
    Jaså? Fick ni pengar tillbaka för det??

Nu har vi åtminstone fått tillbaka de pengar vi skulle få, så det är ju bra. Efter påtryckning från eggdonationfriends.

Ja, vad som händer på den kliniken vet man inte:/ 
Svar på tråden InviMed