Flowerpower skrev 2018-06-13 09:49:02 följande:
Vad roligt att det gick bra för er. Man har ju hört om fler positiva berättelser innan 2018 men inte ett enda i år... Agnieszka tycker jag är OK men inte lika bra som på andra kliniker. I år verkar ha varit väldigt rörigt vet ej om det händer nåt. Vi var ombedda att vara där en lördag och när vi kom fick vi ta reda på att läkaren visste inte om oss eller vårt besök. Så deras utrustning skulle värmas upp under 24 timmar för att kunna göra själva befruktningen men det gjorde de inte. Så vi fick komma tillbaka på måndag igen (proffsigt, vad?) Flera månaders planering och helt plötsligt är ingen som vet att man skulle komma ![Rynkar på näsan Rynkar på näsan](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Vi fick bara 3 embryo och det verkar de flesta få i år- för att det är deras garanti. Nya positiva inlägg från Invimed verkar något misstänksamt tycker jag. Jag skulle INTE rekommendera Invimed.
Kan också tycka det är lite misstänksamt med såna här inlägg som är sååå positiva. Men, det är ju såklart några som lyckats där, men bara hört en som blev gravid med tvillingar förra året.
Får dock säga kliniken skött vår korrespondans bra efter vårt klagomål. Dock inte fått pengarna än, men det kan ta ytterligare nån vecka.
Men vad konstigt med ert besök, jag hade blivit skitförbannad.