Vi som plussat efter IVF hösten 2016
Hej!
Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3
Hej!
Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3
Jag avslutade min kur provera i fredags efter att dem upptäckte en cysta i min ena äggstock, pga att min nästa "vanliga" mens blir just innan jul så blir vi tvungen att vänta med behandlingen till januari - känns orättvist och ledsamt
Jag läser överallt om morgonillamående. Men själv är jag hittills mest drabbad på kvällen. Då kan jag må riktigt spunk. Men det kanske är för jag inte kommit så långt än...
Jag läser överallt om morgonillamående. Men själv är jag hittills mest drabbad på kvällen. Då kan jag må riktigt spunk. Men det kanske är för jag inte kommit så långt än...
Ja mådde oxå illa på kvällen i början, numera är det hela dagarna dock.
Vad ledsen jag blir för er som det blir tjorv för
Livet är så j**la orättvist! Jag menar vi som längtar och kämpar och gråter oss till sömns över dumma tant röd, och så finns det folk som blir på smällen både här o där och som inte ens vill!!! ARG är bara förnamnet!
Hoppas verkligen allas vår tur kommer.
Själv är jag fortfarande sjukt orolig så var tvungen att ta ett nytt test imorse, bara för att se att där fortfarande var ett plus. (Och det var det)
Oron är olidlig. Ökar testet i styrka? Inte för mig, det är fortf "2-3 v" och jag har nu gått in i v 7 enligt behandlingen.
Noll symptom och då menar jag verkligen NOLL. Kissar inte ens längre på natten, brösten som vanligt trots Lutinus, inte tröttare än vanligt, magen smal o fin o jag kan ha alla möjliga tighta byxor på mig utan att det bekommer mig (något som var helt omöjligt för 1-2 v sen) osv... Jag har nog gett upp det här.
Vad hade ni gjort. Jag fick en väldigt liten brun flytning i söndags och även i natt. Har inte haft ont. Men pga MA sist är jag ändå rädd, även om bm säger att det nog inte är ngt att oroa sig för.
Har redan gjort 3 ul som såg bra ut, första ul var embryot iof 3 mm för litet. Har tid om 5 veckor för att lyssna på hjärtat men vet inte om jag kan vänta så länge....
Vad hade ni gjort. Jag fick en väldigt liten brun flytning i söndags och även i natt. Har inte haft ont. Men pga MA sist är jag ändå rädd, även om bm säger att det nog inte är ngt att oroa sig för.
Har redan gjort 3 ul som såg bra ut, första ul var embryot iof 3 mm för litet. Har tid om 5 veckor för att lyssna på hjärtat men vet inte om jag kan vänta så länge....