Vi som plussat efter IVF hösten 2016
Hej!
Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3
Hej!
Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3
Jag får tyvärr lämna denna grupp då jag fick konstaterat MA. Livet känns som jävla orättvist, tror faktiskt inte jag orkar utsätta mig för fler ivf:er och gå igenom detta psykiskt fler gånger. Önskar er alla lycka till <3
Vad är detta...jag är idag i v5+6 och får inte starkare utslag än så....
Ursäkta frågan , men har ni flytningar? jag har inte haft något alls, men igår fick jag en del, helt vita. idag är det yttepytte lite brunt i dem.
Vet att det är ganska vanligt i början av graviditeten så jag VÄGRAR oroa mig. men någon annan här som haft detta? Jag har fått mer symptom de senaste två dagarna och testet i lördags var ju superstarkt.
Ringt kliniken och meddelat plus idag och fått ultraljud den 30 nov. längtar!
Mina symptom har oxå avtagit oroar mig för ett MA här oxå, brösten ömmar mindre o illamåendet finns där nånstans men inte som tidigare. O flytningar som aldrig förr usch de rinner nästan, slutade med crinone för ett par dagar sen för Gyn på klinken sa att de är av den ja får sammandragningar men det kommer ut klumpar tills idag.
Mina symptom har oxå avtagit oroar mig för ett MA här oxå, brösten ömmar mindre o illamåendet finns där nånstans men inte som tidigare. O flytningar som aldrig förr usch de rinner nästan, slutade med crinone för ett par dagar sen för Gyn på klinken sa att de är av den ja får sammandragningar men det kommer ut klumpar tills idag.