• Kärleksbarn00

Vi som plussat efter IVF hösten 2016

Hej!
    Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3

• Svar på tråden Vi som plussat efter IVF hösten 2016
  • typjag

Hoppar in här! Plussat för en vecka sen på fjärde ivf. Overkligt bf 17 juli!

• hope88
    typjag skrev 2016-11-13 05:00:12 följande:

Hoppar in här! Plussat för en vecka sen på fjärde ivf. Overkligt bf 17 juli!

Välkommen hit :) Grattar dig även i denna tråd! Så härligt :) Känns fortfarande overkligt här med hihi. Nu var det er tur :)
  • Filli89
    Happysmåland skrev 2016-11-13 19:11:40 följande:

Är det någon av er som frusit i början av er graviditet?

Jag fryser ganska ofta i mellan åt.
  • hope88
    Happysmåland skrev 2016-11-13 19:11:40 följande:

Är det någon av er som frusit i början av er graviditet?

Jupp var väldigt frusen i början. Speciellt på kvällarna
  • Kärleksbarn00

Kändes som det rann en flytning nu. Men det var en brun flytning. Alltså fan jag orkar inte, har känt det på mig, har mått alldeles för bra. Skulle fått mens igen idag. Mannen vill tror art det är därför. Men jag bara vet:(

• hope88
    Kärleksbarn00 skrev 2016-11-13 20:22:42 följande:

Kändes som det rann en flytning nu. Men det var en brun flytning. Alltså fan jag orkar inte, har känt det på mig, har mått alldeles för bra. Skulle fått mens igen idag. Mannen vill tror art det är därför. Men jag bara vet:(

Nej det är inte kört än vännen! Brunt blod tyder ju på gammalt blod. Hoppas verkligen att allt är bra! Tror också det kan bero på att du egentligen ska ha mens eller att det är gammalt blod. Kram
  • Kärleksbarn00
    hope88 skrev 2016-11-13 20:26:55 följande:
    Nej det är inte kört än vännen! Brunt blod tyder ju på gammalt blod. Hoppas verkligen att allt är bra! Tror också det kan bero på att du egentligen ska ha mens eller att det är gammalt blod. Kram
    Mm. Jag ringde gyn akuten på sjukhuset och läkaren bedömde att vi skulle komma in, så nu sitter jag i väntrummet mellan förlossningen och neo. Håller alla våra tummar för vår lilla eskimå, hoppet är det sista som lämnar en <3
  • hope88
    Kärleksbarn00 skrev 2016-11-13 21:38:04 följande:

Mm. Jag ringde gyn akuten på sjukhuset och läkaren bedömde att vi skulle komma in, så nu sitter jag i väntrummet mellan förlossningen och neo. Håller alla våra tummar för vår lilla eskimå, hoppet är det sista som lämnar en <3

Vad bra att du åkte in! Hur har det gått? <3 Det gör jag med!!!
  • Kärleksbarn00
    hope88 skrev 2016-11-14 07:02:03 följande:
    Vad bra att du åkte in! Hur har det gått? <3 Det gör jag med!!!
    Jag får tyvärr lämna denna grupp då jag fick konstaterat MA. Livet känns som jävla orättvist, tror faktiskt inte jag orkar utsätta mig för fler ivf:er och gå igenom detta psykiskt fler gånger. Önskar er alla lycka till <3
Svar på tråden Vi som plussat efter IVF hösten 2016