• Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Saaraa85
    Sazzle skrev 2016-10-25 14:38:49 följande:

Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f

Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram.

Skickat förfrågan till dig :)
  • myraaan

Har också skickat vänförfrågan på fb nu :)

Hej! Är 25år och har en son hemma på 1år, har bim 27/11 så hoppas att den inte dyker upp!

• soontobemommy2017
    Sazzle skrev 2016-10-25 14:38:49 följande:

Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f

Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram.

Jag har skickat vänförfrågan :)
  • annelielind

Hej alla. Hoppar gärna in här om det går bra.

Är 34 år och har 5 pojkar och en flicka. Steriliserad mig den 20/10 och den 27/10 plussade jag, var tydligen redan gravid under operationen..... snacka om att jag blev lite ställd.. läste på pappret jag fick innan operationen att dom gör gravtest på alla innan en sån här operation men det har dom missat att göra på mig.. nu sitter jag här och undrar hur i hela världen jag ska orka med en graviditet till då jag har haft extremt ont av foglossning och även extrem illamående å huvudvärk framförallt under sista graviditeten..

Mår redan nu väldigt illa och är jätte yr hela tiden.

Hur mår ni andra? Hur många barn har ni?

• Bell13
    annelielind skrev 2016-10-31 09:47:40 följande:

Hej alla. Hoppar gärna in här om det går bra.

Är 34 år och har 5 pojkar och en flicka. Steriliserad mig den 20/10 och den 27/10 plussade jag, var tydligen redan gravid under operationen..... snacka om att jag blev lite ställd.. läste på pappret jag fick innan operationen att dom gör gravtest på alla innan en sån här operation men det har dom missat att göra på mig.. nu sitter jag här och undrar hur i hela världen jag ska orka med en graviditet till då jag har haft extremt ont av foglossning och även extrem illamående å huvudvärk framförallt under sista graviditeten..

Mår redan nu väldigt illa och är jätte yr hela tiden.

Hur mår ni andra? Hur många barn har ni?

Hej, jag är 42 år och väntar mitt fjärde barn. Är i v 5+2 just nu. Vi har en facebookgrupp du är givetvis välkommen dit.
  • annelielind
    Bell13 skrev 2016-10-31 10:03:01 följande:

Hej, jag är 42 år och väntar mitt fjärde barn. Är i v 5+2 just nu. Vi har en facebookgrupp du är givetvis välkommen dit.

Vad heter gruppen?
  • Bell13
    annelielind skrev 2016-10-31 10:10:45 följande:
    Vad heter gruppen?
    Bf juli 2017 men den är hemlig. Kan se om admin kan bjuda in dig.
  • annelielind
    Bell13 skrev 2016-10-31 10:44:13 följande:

Bf juli 2017 men den är hemlig. Kan se om admin kan bjuda in dig.

Ok. Jag heter Annelie Lind Gustavsson på facebook
Svar på tråden BF JULI 2017