Inlägg från: Saaraa85 |Visa alla inlägg
  • Saaraa85

BF JULI 2017

BIM 29 eller 30/10, inte helt säker då jag slutade med p-piller i september och haft en riktig mens efter bara. Har en molande värk i livmodern, men det är ju säkert bara inbillning så sugen på att köpa tidigt test och testa redan på söndag!!
    Första barnet för mig och tredje för honom. Jag 31 och han 32

• Saaraa85

Hur går det för er? Någon med några symtom? Jag ska testa imorgon med cb early. Men på något vis är det lättare att vänta när jag väl ska testa. Vill ju inte få negativt, samtidigt som jag vet att får jag det va det kanske bara för tidigt test.

• Saaraa85
    Silvercross skrev 2016-10-22 11:33:55 följande:

Hej alla

Plussa idag . Fick BF 4 juli.

39 år, andra barn, andra försöket, nu hoppas på att allt går bra.

Grattis :) hoppas med det räcker med två försök :)
  • Saaraa85
    Nsmm skrev 2016-10-22 22:16:00 följande:
    Spännande!!
    Jag har bim 3/11 så det skiljer inte så många dagar mellan oss. Hoppas att vi båda får ett plus snart. Vilken tidig test finns det o ta och hur tidigt kan man ta det tester?
    Förra månaden testade jag som ett freak, så jag bestämde att denna gång inte ta test förrän på bim dagen. Men det blir svårt o hålla sig
    Ska prova clearblue early. 5 dagar innan BIM kan man testa. Är ju så jäkla osäker på när BIM är så räknar från äl istället, och det blir äl+9. Sååå väldigt tidigt, men sista chansen att testa när sambon är hemma samtidigt och utan barn. Han har två sen innan och vår vecka börjar imon. Är ju fullt medveten om att det kan bli negativt, men chansar iaf:) lite testnarkoman är jag allt :) vilket försök är du på?
  • Saaraa85

Tog ett cb early. Nu nyss! Och visst fasen är det ett svagt streck. :) är bara på äl+ 9 om jag räknat rätt så det är ju väldigt tidigt. Men asså ett streck är ju ett streck. Bara skakar här :):):):)

• Saaraa85
    Sazzle skrev 2016-10-25 14:38:49 följande:

Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f

Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram.

Skickat förfrågan till dig :)
Svar på tråden BF JULI 2017